SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Złote Orły 2010: Grand Prix dla Just za kampanię Żywca

Grand Prix w tegorocznym konkursie Złote Orły przyznano agencji Just za cykl reklam piwa Żywiec „Autorytety”. Copywriterem roku został Wojciech Kowal z PZL, a art directorem roku – Kira Pietrek z Just.

Kampania piwa Żywiec, za którą agencja Just otrzymała Grand Prix Złotych Orłów 2010, rozpoczęła się w styczniu br. reklamą z udziałem Krzysztofa Majchrzaka (więcej na ten temat). W kolejnych spotach składających się na cykl „Autorytety” wystąpili Wojciech Waglewski (więcej), dwukrotnie Tomasz Adamek (więcej), Bogdan Wenta (więcej) i Henryk Sawka (więcej). Obecnie emitowana jest reklama z Waglewskim, Sawką i Wentą (więcej).

Za „Autorytety” Just zdobyła jednocześnie Złote Orły w kategorii „Kampania reklamowa”. W pozostałych kategoriach takie nagrody przyznano 11 firmom: 180heartbeats, Lowe GGK, Scholz&Friends Warszawa, Communication Unlimited, PZL, MarketShare, Sparing Communication Group, K2 Internet, WeAreMedia, PZL Projektor i SaltPepper Brand Design.

Tytuł Copywritera Roku otrzymał Wojciech Kowal z PZL, a miano Art Directora roku zdobyła Kira Pietrek z Just.

Pełna lista nagrodzonych konkursie Złote Orły 2010:


REKLAMA

Moda
Wyróżnienie: Shootme / Michał Szulc, „Turn The Lights OFF”

Motoryzacja
Nominacja: Just / Kulczyk Tradex, „Nowy transporter. Już w pracy”
Wyróżnienie: Paralotna / KIA Motors Poland, „KIA Venga – Mikroświat”

Finanse
Wyróżnienie: K2 Internet / PZU, „Atrapy na YouTube”
Złoty Orzeł: 180heartbeats / ING Bank Śląski, „ING Bajki”

Napoje
Nominacja: Artegence / Kompania Piwowarska, „Lech Ice Team”
Wyróżnienie: Hypermedia Isobar / Hoop Polska, „Okno na Hooptymistyczny świat”

Żywność
Nominacja: Orangeblue / Unilever, „Lody na wagę złota”
Złoty Orzeł: Lowe GGK / Amino, „Na Polaka”

Higiena i zdrowie

Nominacja: Walk The Line / Unilever, „Socha ma ochroniarza”
Nominacja: Opus B / Walmark, „Up”

Dom, biuro, środowisko
Wyróżnienie: Propeller Film / Zelmer, „Odkurzacz Aquawelt”
Złoty Orzeł: Scholz&Friends Warszawa / Sony, „Monterzy”

Usługi
Nominacja: Papaya Films / TUI Poland, „Zanim wrócisz”
Nominacja: PZL / Tesco, „Piknik”
Nominacja: PZL / Tesco, „Grill”
Złoty Orzeł: Communication Unlimited / Mio Studio, „Tu zginęła grzeczna dziewczynka”

Media
Nominacja: PZL / Tygodnik Powszechny, „Lekcja zastępcza”
Złoty Orzeł: PZL / Tygodnik powszechny, „Lekcja czytania”

Reklama społeczna
Nominacja: Orangeblue / „Mój pies”, „Zerwijmy łańcuchy”
Wyróżnienie: Kolman Advertising / Wojewódzki Urząd Pracy – Łódź, „Rówieśnicy”
Złoty Orzeł: Sparing Communication Group / Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą”

Muzyka
Nominacja: 180heartbeats / Allegro, „Allegro Walentynki”

Twórcze użycie mediów
Nominacja: Hypermedia Isobar / Hoop Polska, „Okno na Hooptymistyczny świat”
Wyróżnienie: K2 Internet i Leo Burnett / PZU, „Nowy wymiar Sukiennic”
Złoty Orzeł: MarketShare / Webasto, „Śnieżny stempel”

Reklama własna
Wyróżnienie: Hypermedia Isobar

Kampania reklamowa
Wyróżnienie: PZL / Polkomtel, „Barok”
Złoty Orzeł: Just / Grupa Żywiec, „Autorytety”


INTERACTIVE

Serwis www
Nominacja: 180 heartbeats / ARBOmedia, serwis ARBOmedia
Wyróżnienie: K2 Internet / Whirlpool, „Zmysłowa kuchnia”
Złoty Orzeł: K2 Internet / PZU, „Placówka”

Social media marketing
Nominacja: Artegence / FOX International Channels, „The Walking Dead”
Wyróżnienie: 180heartbeats / Bank Millennium, „Zareklamuj nam konto”
Wyróżnienie: Heureka / Danone Polska, „Wielka Inwazja Małego Głoda”
Złoty Orzeł: WeAreMedia / InPost, „Paczkobranie

Interactive design
Nominacja: Hypermedia Isobar / Hoop Polska, „Okno na Hooptymistyczny świat”
Wyróżnienie: 180heartbeats / ARBOmedia, serwis ARBOmedia


DESIGN

Fotografia
Wyróżnienie: Shootme / Turbokolor „Delikatessen”

Ilustracja
Nominacja: Lunapark, materiały wizerunkowe Lunapark

Wydawnictwa korporacyjne
Nominacja: Just / Fundacja Malta, „Energetyczne nakłucie 20 lat Festiwalu Malta”
Nominacja: Stowarzyszenie im. L. van Beethovena, „Beethoven Magazine” nr 6
Wyróżnienie: Elementone / Brown Forman Polska, „Pure Magazine”

Wizerunek firmy
Nominacja: Papajastudio / miasto Nowy Sącz, identyfikacja miasta Nowy Sącz
Wyróżnienie: Walk The Line / Żebrowski&Korin Proskene, identyfikacja wizualna Teatru 6. Piętro
Złoty Orzeł: PZL Projektor / Kręgliccy. Restauracje i Catering, identyfikacja dla bistro „Opasły Tom PIWu”

Opakowanie
Nominacja: 2arts Studio / Krogal, Tradycyjna krówka
Wyróżnienie: PZL Projektor / Spolmlek, Old Poland. Polskie sery szlachetne
Złoty Orzeł: SaltPepper Brand Design / Tikkurila Polska, Tikkurila Optiva

Direct mail

Wyróżnienie: Łukasz Stachniak / Sylwia Nowacka, Łukasz Stachniak, „Paczka ryżu - zaproszenie ślubne”

Materiały promocyjne
Wyróżnienie: Just / Fundacja Malta, katalog MaltaFestival Poznań 2010


MŁODE ORŁY

Piotr Żarczyński, „Słowo na "k"”

COPYWRITER ROKU

Wojciech Kowal, PZL

ART DIRECTOR

Kira Pietrek, Just

GRAND PRIX

Just / Grupa Żywiec, kampania reklamowa „Autorytety”

Dołącz do dyskusji: Złote Orły 2010: Grand Prix dla Just za kampanię Żywca

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl