Ruszyły zgłoszenia do 21. edycji konkursu Złote Spinacze. Nowa kategoria - walka z dezinformacją

Już po raz dwudziesty pierwszy startują zgłoszenia do konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku startuje nowa kategoria - walka z dezinformacją.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ruszyły zgłoszenia do 21. edycji konkursu Złote Spinacze. Nowa kategoria - walka z dezinformacją

W tym roku konkurs rozgrywany jest w 35 kategoriach (20 głównych, 12 sektorowych i trzech specjalnych).

Walka z dezinformacją nową kategorią Złotych Spinaczy

– Konkurs Złote Spinacze to święto całej branży public relations w Polsce. Zgłaszane projekty pokazują, jak rozwija się PR i jakie ma on znaczenie dla funkcjonowania firm oraz organizacji. Za ocenę nadesłanych prac odpowiada grono ponad 100 wybitnych ekspertek i ekspertów z obszaru PR, tworzących razem jury konkursu. Co roku modyfikujemy i dostosowujemy także listę kategorii konkursowych tak, by jak najlepiej odpowiadać na wyzwania, z jakimi aktualnie wszyscy się mierzymy. Z tego właśnie względu zdecydowaliśmy się na utworzenie nowej kategorii, która związana jest z walką z dezinformacją – podkreśla Przemysław Mitraszewski, prezes zarządu Związku Firm Public Relations.

Do nowej kategorii – Walka z dezinformacją – zgłaszać można projekty, których celem jest przeciwdziałanie rozpowszechnianiu nieprawdziwych informacji o istotnym, negatywnym znaczeniu dla podmiotu, marki, usługi lub społeczności. Podjęte działania mogą dotyczyć zarówno szerzonej w złych zamiarach dezinformacji, jak i misinformacji propagowanej przez nieświadome osoby. W szczególności wyróżniane będą te kampanie, w których podmiot zgłaszający podjął kroki, by długofalowo uodparniać publiczność przeciw nieprawdziwym informacjom.

Zgłoszenia do Złotych Spinaczy do 10 września

Partnerem merytorycznym Złotych Spinaczy została w tym roku firma Deloitte. Jej przedstawiciele czuwać będą nad poprawnością przebiegu konkursu.

Projekty do 21. edycji Złotych Spinaczy można zgłaszać w trzech terminach poprzez platformę online. Pierwszy termin zgłoszeń potrwa do 7 sierpnia, drugi do 1 września, a ostateczny termin zgłoszeń upłynie 10 września br.

Konkurs skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących kampanie, inicjatywy i programy public relations w Polsce: agencji PR, firm/korporacji, osób prawnych, instytucji państwowych i samorządowych, szkół, uczelni, organizacji pozarządowych, a także samodzielnych specjalistów PR.

Związek Firm PR organizuje szkolenie dla wszystkich osób, które chciałyby zgłosić projekty do konkursu. Odbędzie się ono w formule online w piątek 21 lipca o godz. 10:00.

Partnerem medialnym konkursu Złote Spinacze jest portal Wirtualnemedia.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu