SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiana cen reklam w Dzienniku

Od 10 września Biuro Reklamy Prasy Codziennej wprowadza zmiany w cenniku reklamowym Dziennika.

Zmiana cen reklam w Dzienniku

Zmianie ulegną ceny pow. reklamowej w codziennym ekonomicznym dodatku The Wall Street Journal: wzrasta cena 1 modułu ( pon. i pt. 2400,- inne dni 1800,- zł na pon. i pt. 2700,- inne dni 2000,- zł). cena 1 kolumny pozostaje bez zmian (pon. i piątek - 83 000,- inne dni 59 500,- zł).

Pojawia sie tez nowe formaty: Full page na 3-ciej stronie dodatku oraz Junior page na 5-tej stronie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiana cen reklam w Dzienniku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl