SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiana logo wydawnictwa SportLive24

Od 1 grudnia 2008, wydawnictwo SportLive24 promuje swojądziałalność pod nowym znakiem handlowym, co jest związane z nowymetapem rozwoju wydawnictwa, jak i zmianą jego wizerunku.

Logotyp zbudowany jest w prosty i czytelny sposób, ajednocześnie podkreśla dynamizm z jakim rozwija się firma. Dwakolory liter symbolizują profesjonalizm i rzetelności wprzekazywaniu informacji. Ikona "24" - znak kończący logotyp, topotwierdzenie czujności i zaangażowania z jakimi śledzimywydarzenia sportowe non stop.

re

"Nowy logotyp ma na celu wyróżnić naszą ofertę na rynkuwydawniczym, zainicjować nowy etap w dziejach spółki i podkreślićukierunkowanie na poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań wprzekazywaniu informacji sportowych" - mówi Prezes Zarządu TomaszWójkowski.

Wraz z nowym logo spółki uruchomiona została nowoczesna stronainternetowa Wydawnictwa (www.sportlive24.pl), na którejmożna znaleźć między innymi: aktualne informacje o spółce iwydawanych magazynach, ofertę Biura Reklamy, prenumeratę Online iaktualne oferty pracy.

Dołącz do dyskusji: Zmiana logo wydawnictwa SportLive24

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl