Zmiana w Grupie Handlowej

Od 1 października 2004 r. Katarzyna Bem pracuje na stanowisku Media Managera w Grupie Handlowej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Katarzyna Bem - od 1.10.2004 na stanowisku Media Managera w Grupie Handlowej.  Będzie odpowiedzialna za kontakty pomiędzy domem mediowym a poszczególnymi brand managerami i całościową koordynację i nadzór działań Grupy w mediach.

Wcześniej przez 5 lat pracowała w strukturach domu mediowego Brand & Media OMD kolejno jako Junior, Media Planner i Senior Media Planner. Swoją karierę rozpoczynała od planowania i kupowania prasy dla różnych Klientów. Później objęła stanowisko Accounta jednego znajwiększych Klientów firmy - Peugeot Polska, a także mniejszych, tj. ESSO, Multikino, Stowarzyszenie Smirnoff Club i PŻB (Polferries).

Do jej obowiązków doszły planowanie/zakup kampanii radiowych, kinowych, outdoorowych, analizy konkurencji, jak również planowanie strategiczne oraz całościowy nadzór i koordynacja działań w zakresie planowania i realizacji kampanii ww Klientów we wszystkich mediach. Inni obsługiwani Klienci to: Lukas Bank, HBO, USP, TBD.

Katarzyna jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego kier. Miedzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne. Uwielbia tańczyć i śpiewać (nie wyobraża sobie życia bez muzyki), pisze wiersze, uczy się strzelać z broni ostrej. Jej pasją są podróże (marzy o Tybecie i Ameryce Płd.), interesuje się wystrojem wnętrz.                                                                                Grupa Handlowa powstała w wyniku wydzielenia ze struktury grupy działów marketingu i sprzedaży na początku 2001 roku. Grupa Handlowa to jedna organizacja odpowiedzialna za marketing, promocję i    wspomaganie sprzedaży wszystkich marek (pozwala na optymalne wykorzystanie potencjału              skonsolidowanych browarów). Grupa Handlowa ma osobowość prawną, ale jest spółką zależną od Grupy Żywiec S.A.             

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu