SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany i awanse w ClickAd. Fąfara za Olchowika, Janik chief operating officerem

W Grupie ClickAd na wyższe stanowiska awansowali Artur Janik, Piotr Szych, Michał Pietruszka i Łukasz Kapuśniak. Natomiast zaczęli w firmie pracować m.in. Tomasz Fąfara i Adam Krajewski, z których ten pierwszy zastąpił Pawła Olchowika.

Artur Janik, Piotr Szych, Michał Pietruszka i Łukasz Kapuśniak objęli w Grupie ClickAd nowo utworzone stanowiska. Janik jako chief operating officer będzie odpowiedzialny za operacyjne zarządzanie firmą, tworzenie długofalowej strategii rozwoju oraz wyniki finansowe. Dotychczas pełnił funkcję interactive & performance directora w należącej do spółki sieci Adleader.

Piotr Szych jako planning & affiliate director będzie kierował działem planowania mediów oraz rozwojem sieci Adleader. Do tej pory zajmował w firmie stanowisko group head managera.

Michał Pietruszka jako group account director będzie odpowiadał za kierowanie i rozwój działu accountów oraz zarządzanie kontaktami i budowanie relacji z kluczowymi klientami. Wcześniej pełnił funkcję interactive media managera.

Łukasz Kapuśniak na stanowisku creative directora będzie się zajmował kreowaniem, planowaniem, koordynowaniem i inicjowaniem koncepcji artystycznych wszystkich projektów agencji. Dotychczas pracował w niej jako web developer.

Jednocześnie do zespołu ClickAd dołączyli Tomasz Fąfara (na zdjęciu z lewej) i Adam Krajewski. Fąfara jako interactive director będzie odpowiadał za opracowanie strategii i rozwój działu interactive oraz kontakt z kluczowymi klientami. Wcześniej zajmował taką samą funkcję w spółce Signity. W Grupie ClickAd zastąpił Pawła Olchowika, który odszedł z firmy.

Z kolei Adam Krajewski jako new business manager będzie się zajmował pozyskiwaniem nowych klientów, sprzedażą usług oraz zarządzaniem zespołem new business. Wcześniej przez 10 lat pracował w RRM Domu Sprzedaży Radia działającym w strukturach Grupy Eurozet.

Ponadto do Grupy ClickAd dołączyło jedenastu nowych pracowników. Wzmocnili oni działy traffic, planning, new business, affiliate oraz SEM/SEO.

Dołącz do dyskusji: Zmiany i awanse w ClickAd. Fąfara za Olchowika, Janik chief operating officerem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
s.
Adam, powodzenia :)))))) trzymam kciuki!
odpowiedź