SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany marketingowe

Media Planning oraz Media Contacts zmieniają nazwy marketingowe

Z dniem 3 listopada br., spółki Media Planning Sp. z o.o. oraz Media Contacts Sp. z o.o. należące do Media Planning Group (MPG), będą używały nowych nazw marketingowych wykorzystywanych przez firmę w komunikacji wobec Klientów, mediów oraz wszelkiej innej komunikacji dotyczącej firm.

Nowe, stosowane przez Media Planning i Media Contacts nazwy marketingowe to MPG Media Planning oraz MPG Media Contacts. Nazwy kolejnych podmiotów jakie w przyszłości będą funkcjonowały w ramach MPG będą również skonstruowane w oparciu o podobny układ wyraźnie identyfikujący przynależność spółki.

Media Planning jest domem mediowym działającym w Polsce od 2000 roku i obsługującym między innymi Inteligo, Wienerberger, Accor i Durex. Media Contacts jest domem mediowym wyspecjalizowanym wyłącznie w planowaniu i zakupie mediów interaktywnych i obsługującym między innymi Inteligo, Peugeot, Wyborowa S.A. i Expander.

"Celem wprowadzenia zmiany w komunikowaniu nazw Media Planning i Media Contacts jest potrzeba bardziej wyrazistego komunikowania przynależności spółek do struktury macierzystej Media Planning Group - MPG. Media Planning i Media Contacts prowadząc w sposób niezależny działania marketingowe i sprzedażowe będą wzmacniały markę MPG. Zależy nam na tym, aby MPG był znakiem jakości mediowej jaka jest i będzie dostarczana naszym Klientom. Jakość MPG to strategia oparta o unikalną na rynku mediów metodologię pracy - Catalyst oraz pakiet jednych z najbardziej zaawansowanych w Europie narzędzi mediowych jakie do końca roku będą w pełni wdrożone przez MPG Polsce."- powiedział Jacek Dzięcielak, CEO MPG Poland.

Dołącz do dyskusji: Zmiany marketingowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl