SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany marketingowe w DPD

Holding GeoPost, należący do La Poste, właściciel DPD Polska,przeprowadza zmiany organizacyjne w swoich strukturach.

Olga Kozierowska-Skwarło została odpowiedzialna za prowadzenieprojektów z zakresu komunikacji i marketingu w regionie południoweji środkowo-wschodniej Europy w strukturze GeoPost (holding należącydo La Poste, właściciel DPD Polska).

Region ten obejmuje m.in. Kraje Bałtyckie, Czechy, Słowację,Węgry, Grecję, Rumunię, Słowenię, Bułgarię i Polskę.

Olga Kozierowska-Skwarło w dalszym ciągu pełni funkcję Dyrektorads. Marketingu i Komunikacji w DPD Polska.

Olga Kozierowska-Skwarło urodziła się w 1976 roku w Warszawie.Studiowała marketing i zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskimoraz na Uniwersytecie w Plymouth i Wyższej Szkole Biznesu wAmsterdamie, otrzymując w 2000 roku tytuł MAIB (Master of Art InInternational Business). Posiada ponad sześcioletnie doświadczeniew marketingu B2B, komunikacji oraz zarządzaniu zmianą.

Dołącz do dyskusji: Zmiany marketingowe w DPD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl