Zmiany personalne w domu mediowym PHD

W domu mediowym PHD (OmnicomMediaGroup) od lipca br. awansowałoczterech pracowników, zaś z jedną osobą firma się rozstaje.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Po zdanym wewnętrznym egzaminie OmnicomMediaGroup na stanowiskamedia plannerów awansowali dotychczasowi junior media plannerzy:Karina Wiśniewska, Katarzyna Śleszyńska i Grzegorz Deka. Wiśniewskai Śleszyńska pracują w zespole obsługującym marki HPC (Heath andPersonal Care) koncernu Unilever, a Deka w teamie pracującym dlamarek spożywczych. Nowym junior media plannerem w tym ostatnimzespole został Jakub Klimczyk, dotychczas media buyer.

Jednocześnie PHD rozstaje się z Maciejem Piotrowskim, którydotąd jako senior media planner pracował w teamie obsługującymmarki HPC. Jego obowiązki przejęli pozostali pracownicyzespołu.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej