Zmiany personalne w Mediach Regionalnych

Do spółki Media Regionalne dołączyła z początkiem roku MonikaMikołajczyk, która odpowiadać będzie za rozwój pionu reklamyregionalnej. Przedsiębiorstwo opuścił natomiast GrzegorzOmilianowicz, pełniący funkcję koordynatora ds. reklamy.

ad
ad
Udostępnij artykuł:

Omilianowicz, który do tej pory odpowiadał za przychodyreklamowe wszystkich dzienników i portali Mediów Regionalnych, niezdradza swoich dalszych planów zawodowych.

Mikołajczyk objęła funkcję krajowego dyrektora sprzedaży reklami odpowiadać będzie za rozwój reklamy regionalnej, w tym również winternecie. W jej obszarze oddziaływania znajdują się biura reklamygazet regionalnych.

W przeszłości Monika Mikołajczyk zarządzała zespołami sprzedażyreklam i ogłoszeń, produkcji oraz reklamy regionalnej w "GazecieWyborczej", portalu Gazeta.pl, "Super Expressie" i "Metropolu".Ostatnio pracowała jako dyrektor reklamy oraz prokurent wWielkopolskim Domu Mediowym, należącym do grupy Polskapresse.

Anna Żydowicz pełni od 1 stycznia funkcję dyrektora biurareklamy Mediów Regionalnych, którego zadaniem jest pozyskiwaniereklamy z rynku ogólnopolskiego, w tym w szczególności z domówmediowych i agencji reklamowych. Biuro Reklamy MR powstało wmiejsce Mediatak, które do tej pory reprezentowało interesy gazetregionalnych na rynku ogólnopolskim.

ad
Autor artykułu:
ad
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?