SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w Boutique

Styczniowy numer miesięcznika "Boutique" ma nowe logo i odświeżony layout.

- To dopiero początek zmian - mówi Aleksander Rogoziński, z-ca redaktor naczelnej. W ciągu kilku kolejnych miesięcy "Boutique" zmieniać się będzie stopniowo. Z założenia  ma być pismem autorskim. "Boutique" kierowany będzie do kobiet wykształconych a co za tym idzie wymagających od pisma poziomu - tak edytorskiego, jak i intelektualnego.

                

Nowy "Boutique" ma doprecyzowaną grupę docelową - są nią kobiety w wieku 25-40 lat, mieszkanki średnich i dużych miast, z wykształceniem średnim oraz wyższym, osiągające samodzielne dochody. Nakład pisma (60 tys.), cena (3,50 zł) i jego forma edytorska w styczniu pozostały jeszcze bez zmian.

W piątek 5 stycznia ruszyła kampania promocyjna tytułu, która swoim zasięgiem obejmie: telewizję (Zone Club, Viva), radio (Wawa, Kolor, RMI FM), internet (Onet, Wirtualna Polska), outdoorze (tramwaje, autobusy w dużych miastach) oraz w wyselekcjonowanych punktach sprzedaży prasy.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w 'Boutique'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl