SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w Centertelu

Od 1 stycznia zmiany w pionie marketingu w PTK Centertel

Funkcjonujące dotychczas osobno trzy działy- mediów, badań oraz komunikacji i marketingu (poza biurem rynku biznesowego) zostaną połączone w jedno biuro komunikacji marketingowej, a działem prawdopodobnie pokieruje Beata Narojczyk, dotychczasowa szefowa działu badań.

Z pionu marketingu ma zostać wyłączone biuro rynku biznesowego a biuro rynku masowego  zostanie ponownie rozdzielone - szefem pre-paid zostanie Wojciech Pronobis,  a szefem post-paid - Bartosz Dobrzyński, dyrektor biura relacji i utrzymania klienta.

 

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Centertelu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl