SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w dodatkach redakcyjnych 'Gazety Wyborczej'

Odmieniony i poszerzony dodatek reportersko-kulturalny "Duży Format", dodatek ekonomiczno-gospodarczy "Ludzie i Pieniądze" oraz dodatek dla dojrzałych czytelników "Lata lecą" - to nowości redakcyjne "Gazety Wyborczej" (Agora SA) z okazji jej 20-lecia.

Zmiany w dodatkach redakcyjnych 'Gazety Wyborczej'

Reporterski "Duży Format" od przyszłego tygodnia z poniedziałku zostanie przeniesiony na czwartek. Dodatek zyska szerszą tematykę - oprócz reportaży, felietonów i wywiadów znajdą się w nim zapowiedzi najważniejszych wydarzeń kulturalnych, zwiększy się też jego objętość (z 16 do 24 stron) i odświeżona zostanie jego makieta.

W poniedziałki razem z "Gazetą Wyborczą" ukazywać się będzie od 11 maja dodatek "Ludzie i Pieniądze", powstały w miejsce środowego dodatku "Pieniądze". Na stronach wkładki znajdą się m.in. praktyczne porady dotyczące finansów osobistych, podsumowanie najważniejszych wydarzeń tygodnia w kraju i na świecie oraz ocena polityki gospodarczej rządu. Dodatek liczyć będzie około 11 kolumn (wcześniejsze "Pieniądze" miały ich do jednej do czterech).

"Lata lecą" to z kolei zupełnie nowy dodatek, którego pierwszy numer ukaże się w środę 13 maja. Będzie on przeznaczony dla dojrzałych czytelników, a znaleźć w nim będzie można artykuły dotyczące pracy, emerytur, zdrowia, stylu życia i relacji rodzinnych. Wkładka liczyć będzie około trzy kolumny, ale jej objętość będzie zależeć od aktualnych tematów. Redaktor prowadzącą dodatku została Margit Kossobudzka.

Zmiany w dodatkach "Gazety Wyborczej" będą wsparte trwającą od 9 do 31 maja kampanią promocyjną. Akcja obejmować będzie emisję 30-sekundowego spotu telewizyjnego informującego o wszystkich nowych stronach oraz 15-sekundowych spotów poszczególnych dodatków (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne). W kampanii wykorzystany zostanie również outdoor (billboardy i citylighty) oraz autopromocja w "Gazecie Wyborczej", w portalach Wyborcza.pl i Gazeta.pl. Kreację przygotowała Agencja Jasieński/Stadnicki Advertising, a zakupem mediów zajął się Starlink.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w dodatkach redakcyjnych 'Gazety Wyborczej'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl