SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w dziale promocji Radia ZET i Chilli ZET

Grupa Eurozet wprowadza nową strukturę organizacyjną w dziale promocji Radia ZET i Chilli ZET. Do zespołu dołącza Marta Gajowniczek.

Od początku października dział promocji Radia ZET i Chilli ZET będzie miał nową strukturę organizacyjną. Powstają w nim dwa zespoły. Jeden z nich będzie współtworzyć i realizować kompleksową strategię komunikacyjną marki Radio ZET, a drugi – marek: Chilli ZET oraz Regie Radio Music (RRM).

Czwartego października do działu promocji dołączy Marta Gajowniczek, która obejmie stanowisko brand managera Chilli ZET i brand PR managera marki RRM. Oprócz realizacji działań promocyjnych dla podległych marek, będzie odpowiedzialna za strategiczną współpracę redakcyjną Radia ZET oraz Chilli ZET z innymi mediami. Drugi brand manager Radia ZET ma dołączyć do zespołu w listopadzie.

Ostatnio Gajowniczek pracowała jako PR&Communication Manager w OmnicomMediaGroup. Odpowiadała m.in. za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną grupy. Wcześniej była związana z agencją PR Euro RSCG Sensors, gdzie prowadziła kampanie wizerunkowo-lifestylowe.

Z Grupą Eurozet rozstaje się Marta Starosta, która była starszym specjalistą ds. promocji i opiekunem marki Radio ZET.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale promocji Radia ZET i Chilli ZET

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ania
bleeee
nie podobają mi się takie zmiany
odpowiedź
User
Monika
Trzeba byc idiota zeby wyrzucic z pracy Marte Staroste
odpowiedź
User
me
Jak sie nie potrafi rzadzic to sie robi dziwne ruchy takiego typu j/w a to tylko po to aby odciagnac chocby na pare miesiecy kose od swojej glowy Monisiu i Mateuszku
odpowiedź