Zmiany w magazynie „Coaching”, nowe treści i warstwa graficzna okładki

Od 7 marca w kioskach ukaże się nowy numer magazynu „Coaching” (Burda Media Polska) po zmianach.  Pojawią się w nim nowe treści oraz działy, odświeżono także warstwę graficzną okładki.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Zmiany w magazynie „Coaching”, nowe treści i warstwa graficzna okładki

Nowy „Coaching” został podzielony na część poświęconą pracy i budowaniu pozycji zawodowej, a także edukacji i życiu prywatnemu. Dodatkowo skupiono się na prezentowaniu narzędzi, które zmienią wiedzę teoretyczną w realne działanie. Zwrócono uwagę, żeby pismo stało się bardziej eksperckie.

- Chcemy inspirować do rozwoju, to się nie zmieniło - mówi Piotr Kościelniak, redaktor naczelny grupy Focus. - Chcemy też zaoferować czytelnikom narzędzia pozwalające osiągnąć cel w życiu zawodowym i prywatnym - podkreśla.

Piotr Kościelniak zaznacza też, że pismo ma zamiar trzymać się jak najdalej od „pseudotrenerów, którzy wylewają się z każdego zakątka internetu”, a chce, by mówiło przede wszystkim psychologii, nauce i rzetelnych badaniach.

- Do współpracy zaprosiliśmy wybitnych ekspertów akademickich i praktyków, którzy to, o czym piszą, znają z własnego doświadczenia, a nie z filmików na YouTube – zaznacza.

Odświeżona została również część wizualna „Coachingu”. Zmianie uległ język graficzny okładki. W ten sposób chciano skupić się na oszczędnych środkach wyrazu i przez to podkreślić praktyczny wymiar magazynu. Za te aspekty odpowiada Michał Janicki, dyrektor artystyczny grupy Focus. Pismo współpracuje z ilustratorami m.in. Katarzyną Bogdańską i Igorem Morskim.

Pojawienie się nowej wersji pisma zostało wsparte kampanią promocyjną w punktach sprzedaży prasy w całej Polsce, a także w tytułach własnych Burdy, serwisach internetowych (WP.pl, serwisach Burdy) i w social mediach wydawnictwa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu