SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w magazynie „Coaching”, nowe treści i warstwa graficzna okładki

Od 7 marca w kioskach ukaże się nowy numer magazynu „Coaching” (Burda Media Polska) po zmianach.  Pojawią się w nim nowe treści oraz działy, odświeżono także warstwę graficzną okładki.

Article

Nowy „Coaching” został podzielony na część poświęconą pracy i budowaniu pozycji zawodowej, a także edukacji i życiu prywatnemu. Dodatkowo skupiono się na prezentowaniu narzędzi, które zmienią wiedzę teoretyczną w realne działanie. Zwrócono uwagę, żeby pismo stało się bardziej eksperckie.

- Chcemy inspirować do rozwoju, to się nie zmieniło - mówi Piotr Kościelniak, redaktor naczelny grupy Focus. - Chcemy też zaoferować czytelnikom narzędzia pozwalające osiągnąć cel w życiu zawodowym i prywatnym - podkreśla.

Piotr Kościelniak zaznacza też, że pismo ma zamiar trzymać się jak najdalej od „pseudotrenerów, którzy wylewają się z każdego zakątka internetu”, a chce, by mówiło przede wszystkim psychologii, nauce i rzetelnych badaniach.

- Do współpracy zaprosiliśmy wybitnych ekspertów akademickich i praktyków, którzy to, o czym piszą, znają z własnego doświadczenia, a nie z filmików na YouTube – zaznacza.

Odświeżona została również część wizualna „Coachingu”. Zmianie uległ język graficzny okładki. W ten sposób chciano skupić się na oszczędnych środkach wyrazu i przez to podkreślić praktyczny wymiar magazynu. Za te aspekty odpowiada Michał Janicki, dyrektor artystyczny grupy Focus. Pismo współpracuje z ilustratorami m.in. Katarzyną Bogdańską i Igorem Morskim.

Radę programową magazynu tworzą Joanna Chmura (psycholog, coach, trener), Agnieszka Zawadzka-Jabłonowska (psycholog, p.o. dyrektora Centrum Coachingu i Mentoringu Akademii Leona Koźmińskiego), Dorota Minta (psycholog) i dr Marcin Capiga (coach, mentor, trener biznesu, wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego). Z magazynem „Coaching” współpracują również psycholog i mentor Jacek Santorski i filozof Marcin Fabjański.

Pojawienie się nowej wersji pisma zostało wsparte kampanią promocyjną w punktach sprzedaży prasy w całej Polsce, a także w tytułach własnych Burdy, serwisach internetowych (WP.pl, serwisach Burdy) i w social mediach wydawnictwa.

Pismo ukaże się na rynku 7 marca 2019 roku i będzie obecne w sprzedaży przez trzy miesiące. Kosztuje 14,99 zł, a jego objętość to 100 stron.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w magazynie „Coaching”, nowe treści i warstwa graficzna okładki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl