SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w Polskapresse

Gazety Polskapresse pojawiły się z ujednoliconym dodatkiem MotoGratka.

Moto Gratka - to wspólna nazwa dodatku ukazującego się w sześciudziennikach Polskapresse - Dzienniku Bałtyckim, Dzienniku Łódzkim,Dzienniku Zachodnim, Gazecie Krakowskiej, Głosie Wielkopolskim iSłowie Polskim Gazecie Wrocławskiej oraz w tygodnikach mazowieckichNasze Miasto, który 21 czerwca zadebiutował na rynku.

Każdy tytuł ma wspólna winietę i logo (poza DziennikiemBałtyckim). Wszędzie ukazują się wspólne teksty przygotowywaneprzez redakcję tygodnika Moto Express (Polskapresse oddziałTygodniki). Mają one charakter rynkowo-poradnikowy i skierowane sądo kierowców, osób użytkujących samochody, ale też myślących okupnie, bądź ich sprzedaży. Dodatek zawiera też premiery i nowości,testy i porównania oraz samochody marzeń. Wszystkie teksty znajdująsię też na stronie motofakty.pl. Każdy dodatek przygotowywany jestw swoim layoucie i składany w regionie.

Moto Gratka to także ogłoszenia drobne. Nowością jest jednolitaprezentacja ogłoszeń. Powstały działy, które mapują się z działamigrzbietu głównego. Wszystkie ogłoszenia mają taką samą strukturętreści: marka, rodzaj i pojemność silnika, rocznik, cena, kolor,przebieg, itp.

Moto Gratka ukazuje się w czwartek.

Za reklamy odpowiada Mediatak. Np. reklama w formacie juniorpage kosztuje według cennika 23 000 zł, cennikowy koszt reklamypakietu całej strony wynosi 46 000 zł.
Zasięg jednej emisji reklamy w dodatku Moto Gratka wynosi około 1,4mln czytelników (PBC General, SMG/KRC, I-IV '07).

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Polskapresse

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl