Zmiany w Polymus BTL

Do zespołu kreatywnego agencji reklamowej Polymus BTL dołączyła ...

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do zespołu kreatywnego agencji reklamowej Polymus BTL dołączyła Katarzyna Żuczek, obejmując stanowisko Senior Art Directora

Katarzyna Żuczek w branży reklamowej pracuje od sześciu lat. Jest absolwentką wydziału grafiki krakowskiej ASP, Wydziału psychologii Zachowań Rynkowych oraz Polsko-Japońskiej Szkoły Technik Komputerowych w Warszawie.

Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała pracując jako Graphic Designer w wydawnictwie komputerowym IDG Poland S.A. Następnie przeszła do agencji Ogilvy One, gdzie przez kilka lat pracowała na stanowisku Senior Art. Director. Na początku 2003 roku dołączyłą do zespołu Polymus BTL, obejmując stanowisko Senior Art Directora.

W czasie swojej drogi zawodowej miała okazję pracować dla tak znaczących Klientów jak min. Commercial Union, Kraft Foods, DHL International, IBM, Michelin, Unicom Bols Group.

Mówi o sobie, że jest szczęśliwa mogąc łączyć pracę zawodową z prawdziwą pasją, jaką wciąż stanowi dla niej grafika komputerowa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych