SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w "Semestrze"

"Przeciek kontrolowany" o zmianach w "Semestrze"

Ogólnopolski Miesięcznik Studencki "Semestr" rozpoczął specjalną kampanię promocyjną "Przeciek kontrolowany" informującą o znaczących zmianach w piśmie, które nastąpi  od 17 stycznia 2005.

Wtedy też miesięcznik pojawi się pod nową nazwą "Magazyn Studentów Semestr", z nowym logiem i bardziej  nowoczesną i przejrzystą szatą graficzną.

Magazyn otrzyma nową formułę redakcyjną, z 4 wiodącymi  działami: Na studiach (dział poświęcony bieżącym wydarzeniom studenckim, działalności organizacji studenckich itp.), Na luzie (dział lifestylowy), Na serio (dział społeczny), Na fali (dział kulturalny).

Ze zmianami wiążą się nowe pakiety reklamowe i możliwości kreowania marki na łamach pisma.

Nowe pakiety reklamowe zostały pilotażowo zastosowane już w wydaniu grudniowym - największy z nich (Patron Wydania) wykupił SIMPLUS.

Magazyn nadal rozprowadzany będzie bezpłatnie w 52 miastach Polski w nakładzie 80 tys. egz. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w "Semestrze"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl