Zmiany w "Semestrze"

"Przeciek kontrolowany" o zmianach w "Semestrze"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ogólnopolski Miesięcznik Studencki "Semestr" rozpoczął specjalną kampanię promocyjną "Przeciek kontrolowany" informującą o znaczących zmianach w piśmie, które nastąpi  od 17 stycznia 2005.

Wtedy też miesięcznik pojawi się pod nową nazwą "Magazyn Studentów Semestr", z nowym logiem i bardziej  nowoczesną i przejrzystą szatą graficzną.

Magazyn otrzyma nową formułę redakcyjną, z 4 wiodącymi  działami: Na studiach (dział poświęcony bieżącym wydarzeniom studenckim, działalności organizacji studenckich itp.), Na luzie (dział lifestylowy), Na serio (dział społeczny), Na fali (dział kulturalny).

Ze zmianami wiążą się nowe pakiety reklamowe i możliwości kreowania marki na łamach pisma.

Nowe pakiety reklamowe zostały pilotażowo zastosowane już w wydaniu grudniowym - największy z nich (Patron Wydania) wykupił SIMPLUS.

Magazyn nadal rozprowadzany będzie bezpłatnie w 52 miastach Polski w nakładzie 80 tys. egz. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu