SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w 'Sukcesach i Porażkach'

Od ukazującego się w piątek drugiego wydania "Sukcesów i Porażek"(Phoenix Press) w tym roku dwutygodnik będzie mieć nową szatęgraficzną, logo i zmienioną zawartość. Nowy claim tytułu brzmiećbędzie: "Warto kochać, warto marzyć, warto żyć".

W ramach struktury pisma zachowany zostanie układ dziewięciuhistorii utrzymanych w formie zwierzeń. Zmodyfikowane będąnatomiast rubryki poradnicze, które zostaną podzielone na bloki:zakupy, finanse, bezpieczeństwo kobiet, ekologia, zdrowie, uroda,forma, dietetyka. Nowością będzie dział "Najpiękniejsze historiemiłosne" poświęcony najgłośniejszym romansom, zarówno tymwspółczesnym, jak i historycznym.

Tytuł zmieni format z 205x280 mm na 205x297 mm, ale nadal będziemieć taką samą objętość, która wynosi 36 stron. Bez zmian pozostajeteż cena "Sukcesów i Porażek" (pismo kosztuje 1,20 zł) i jegonakład (ok. 250 tys. egz.).

Wprowadzenie zmian w tytule koordynowała jego redaktor naczelnaOlga Gitkiewicz, która kieruje redakcją dwutygodnika od wrześniaub. r.

Zmiany w "Sukcesach i Porażkach" wsparte są kampanią reklamową wmagazynach Wydawnictwa Bauer ("Chwila dla Ciebie", "Bella Relaks","Takie jest życie" i "Świat i Ludzie") i tytułach Phoenix Press zsegmentu real life stories. Kreację akcji i mediaplan przygotowałwydawca we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w 'Sukcesach i Porażkach'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl