Zmiany w tygodniku “To & Owo”

Od najnowszego wydania tygodnika “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer), które ukazało się we wtorek 3 września br., zaczął odsyłać do serwisów wideo na żądanie. Numer zawiera ponadto wkładkę “Hity internetu”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Od tego numeru przy ramówkach stacji Polsat czy TVN pojawiły się odnośniki zachęcające do oglądania seriali w internetowych serwisach tvn player i ipla. Ponadto w listingu pojawił się kanał TVP Regionalna, ale zniknęła z niego stacja TVN CNBC.

W wydaniu znalazła się też 8-stronicowa wkładka “Hity Internetu”. Zaprezentowano w niej premiery filmowe, seriale i wydarzenia sportowe, które legalnie można oglądać także w internecie.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “To & Owo” w I półroczu br. wyniosła 388 480 egz. (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej