SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w Valkea Media

Valkea Media - wydawca m.in. Aktivist i Warsaw Business Journal, przeprowadził reorganizację wydawnictwa.

W jej wyniku powstały dwa piony wydawnicze: biznesowy (Valkea Business Publishing) i rozrywkowy (Valkea Entertainment) - poinformowano w komunikacie prasowym.

Za pion rozrywkowy odpowiadać będzie Zuzanna Ziomecka. Dotychczasowa redaktor naczelna miesięczników Aktivist i Exklusiv została ich wydawcą. Ziomecka wciąż szefować będzie Aktivistowi. Redaktorem naczelnym Exklusiva został zaś Kamil Antosiewicz, dotychczasowy zastępca.

Za tytuły z grupy biznesowej odpowiedzialna jest Eliza Durka. Dotychczasowa redaktor naczelna Warsaw Business Journal awansowana na stanowisko Group Editorial Manager. Oznacza to, że odpowiada za wszystkie tytuły biznesowe wydawane przez Valkea Media (Warsaw Business Journal, Book of Lists, Poland A.M., Polen am Morgen). Eliza Durka jest również odpowiedzialna z PR i Marketing tytułów z Grupy Biznesowej. Nadal również piastuje stanowisko redaktor naczelnej WBJ.

Zuzanna Ziomecka obecna jest wydawnictwie od początku istnienia obu tytułów. Tej jesieni stworzy strategię rozwoju Aktivista i Exklusiva na 2006 rok.

 - Będę teraz mogła pracować bezpośrednio z działami handlowymi. Myślę, że niestandardowe podejście do czytelnika, które opracowaliśmy redakcyjnie w tych tytułach, jest również potrzebne naszym reklamodawcom. Będę się skupiała głównie na rozwinięciu twórczych i nietuzinkowych możliwości współpracy z naszymi magazynami - zapowiada Ziomecka.

Kamil Antosiewicz dołączył do zespołu Exklusiva w 2003 r. - Kamil ma wysokie standardy jakości i nieprzeciętnie szeroki horyzonty intelektualne. Jestem przekonana, że oddaje Exklusiva w dobre ręce - zapewnia Ziomecka.

Eliza Durka to była dziennikarka ekonomiczna Gazety Wyborczej i TVN24. W ciągu ostatniego roku gruntownie zreformowała tygodnik Warsaw Business Journal- wymieniła skład redakcji, nadała pismu nowy kierunek redakcyjny oraz zmieniła layout gazety. Od kwietnia 2005 roku WBJ zwiększył nakład i rozszerzył dystrybucję na całą Polskę. Dzięki tym zmianom WBJ stał się kluczowym źródłem wiedzy dla inwestorów oraz zagranicznych biznesmenów pracujących na stałe w Polsce, jak i tych, którzy przyjeżdżają tu w poszukiwaniu biznesowej okazji - czytamy w komunikacie.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Valkea Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl