SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w zespole pism luksusowych Burdy

Zespół reklamy pism luksusowych w wydawnictwie Burda Media Polska, sprzedający reklamy w magazynach „Elle” i „InStyle”, od 15 lutego został podzielony na dwa zespoły – każdemu z nich podlega jeden z tych tytułów.

Szefem obydwu zespołów została Agnieszka Kieszczyńska, która przez ostatni miesiąc była advertising sales managerem „Elle” oraz „InStyle'a” (przeszła do Burdy z Bauera). Pozostaje ona nadal na pierwszym z tych stanowisk, natomiast w funkcji advertising sales managera zespołu sprzedaży magazynu „InStyle” zastąpiła ją Agnieszka Sass-Szczepkowska, która wróciła właśnie z urlopu macierzyńskiego.

W skład zespołu sprzedaży „Elle” wchodzą: Małgorzata Poniewska, Monika Polasik, Ewelina Dorda oraz Małgorzata Gurbała, która przeszła z zespołu pism Living&Garden Burdy. Wszystkie pracują na stanowiskach senior account executive.

Natomiast dla „InStyle'a” pracują: Kamila Garbacz  (account executive) oraz dwie nowe osoby - Radosław Grabowski (senior account executive), wcześniej związany z  Bauerem (pracował dla pism „Twój Styl” i „Show”) oraz Urszula Angiełow (account executive), która dotychczas pracowała w „Machinie” (Platforma Mediowa Point Group).
 

Dołącz do dyskusji: Zmiany w zespole pism luksusowych Burdy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl