Zmienione wydanie Glamour za 2,90 zł

Od 27 kwietnia w sprzedaży znajduje się najnowsze, zmienione wydanie magazynu Glamour.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Nakład tego wydania został zwiększony do 360.000 egzemplarzy. Miesięcznik jest sprzedawany w promocyjnej cenie 2,90 zł. Do części nakładu został dołączony prezent dla czytelniczek – komedia romantyczna na DVD.

Promocja cenowa została przedłużona o miesiąc, ponieważ wydawca chce zapoznać ze zmianami w piśmie jak największą grupę młodych kobiet - podano w komunikacie.

Wydawca zdecydował się na lifting formuły i layoutu. Powiększono dział mody i urody i stanowią one teraz ponad połowę wszystkich stron redakcyjnych. W każdym wydaniu pojawiać się będzie tematyczne dossier na kilkudziesięciu stronach. W tym numerze tematem wiodącym są dżinsy. Czytelnik Glamour znajdzie także na jego stronach więcej gwiazd pokazanych nie tylko w kontekście mody i urody.

Okładka pisma jest bardziej elegancka i czytelna, główne działy zyskały strony otwierające, w tytułach wprowadzono nowe fonty.

„Nasz layout jest teraz jeszcze bardziej dynamiczny, ale też czystszy i lżejszy. Nasza czytelniczka jest trendseterką i stawia bardzo wysokie wymagania swojemu ulubionemu pismu. My przyzwyczailiśmy ją do najlepszej na świecie jakości zdjęć takich sław jak Steven Maisel, Mario Testino czy Anne Leibovitz. I tak będzie nadal. Także nasze rodzime produkcje modowe i urodowe są na bardzo wysokim poziomie i nie odstają od materiałów wielkich sław. Oprócz wysokiej jakości sesji modowych i urodowych, położyliśmy duży nacisk na praktyczność i  interaktywność. Podpowiadamy jak być w 100% Glamour kupując ciuchy i kosmetyki w polskich sklepach czy urządzając przyjęcia dla znajomych. Wiele rubryk współredagują internetowe klubowiczki pisma” – mówi redaktor naczelna Grażyna Olbrych.

Majowe wydanie Glamour reklamowane będzie w TV (TVP1, TVN, TVN7, Polsat, TV4, TVN Style, MTV, Viva, Club); radiu RMF; tygodniku Gala oraz w Internecie. Plakaty promujące aktualne wydanie obecne będą w Galeriach Centrum na terenie całej Polski.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu