SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serial „Znaki” poprawił wyniki AXN. „Formuła się sprawdziła”

Oryginalny serial AXN „Znaki” oglądało średnio 97 tys. widzów. Produkcja miała dwukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji. - Przy tak dużej konkurencji i tegorocznej obfitości ciekawych, lokalnych produkcji naszym zdaniem „Znaki” wypadły bardzo dobrze - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paulina Rzążewska, producent serialu z ramienia AXN.

Premierowe odcinki serialu „Znaki” w AXN oglądać można było w środy o godz. 22.00, w okresie od 10 października do 28 listopada 2018 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków produkcji wyniosła 97 tys. widzów, co przełożyło się na 0,85 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,99 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,06 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 174 tys. osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 70 tys., a w 16-59 – 133 tys.).

Najwięcej widzów zgromadził odcinek serialu z 24 października br., który przyciągnął przed telewizory 157 tys. osób.

Produkcja miała około dwukrotnie wyższe wyniki, niż średnia długookresowa oglądalność AXN. Na przykład w pierwszym półroczu br. średni udział stacji wśród wszystkich widzów wyniósł 0,39 proc., a w grupie komercyjnej było to 0,46 proc.

- Emisja pierwszego sezonu „Znaków” uplasowała stację na 3 pozycji wśród kanałów filmowo-serialowych w tym paśmie, a jego oglądalność była 3,5 razy wyższa, niż pasma w poprzednich tygodniach (średnia za 10 tygodni przed premierą w grupie komercyjnej 16-49) - informuje portal Wirtualnemedia.pl Paulina Rzążewska, producent serialu z ramienia AXN. - Wyniki bardzo nas cieszą, szczególnie, że zaangażowanie widzów utrzymywało się na wysokim poziomie, z tendencją wzrostową. Przy tak dużej konkurencji i tegorocznej obfitości ciekawych, lokalnych produkcji naszym zdaniem „Znaki” wypadły bardzo dobrze - komentuje.


 
Rzążewska informuje nas, że serial wymagał bardzo dużego zaangażowania i uwagi widza. - Śledząc dyskusje i komentarze w internecie możemy śmiało powiedzieć, że ta formuła się sprawdziła. Cieszy nas także pozytywny odzew środowiska twórców, branży filmowej i wiele przychylnych komentarzy krytyki, gdyż często się zdarza, że te czynniki nie idą w parze z wysoką oglądalnością. Tym bardziej jesteśmy zadowoleni z wyników serialu - dodaje.

Akcja „Znaków” toczy się w Górach Sowich. Po latach od tego, jak w tajemniczych okolicznościach zginęła studentka i nie udało się ustalić okoliczności jej śmierci, w tej samej miejscowości dochodzi do kolejnej zbrodni. Śledztwo prowadzi komisarz Trela (w tej roli Andrzej Konopka), który, by dotrzeć do prawdy, musi przełamać zmowę milczenia panującą w miasteczku.

Serial wyprodukowany przez ATM Grupę jest połączeniem kryminału z elementami mystery i thrillera obyczajowego. Składa się z 8 odcinków.

Dołącz do dyskusji: Serial „Znaki” poprawił wyniki AXN. „Formuła się sprawdziła”

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olga
No błagam 70tys ludzi na odcinek w grupie rozliczeniowej - wyjątkowe zainteresowanie widzów a reklamodawcy w drugim sezonie będą się bić o lokowania. Nie bardzo rozumiem po co zaklinać rzeczywistość - to finał kanałów filmowych tematycznych. Pawilon podaje Netflix
odpowiedź
User
tuuuuu
Pierwszy odcinek przypominał crossover plebanii z klanem. Podziękuje.
odpowiedź
User
Eksort mediowy
70 tysięcy. 7 panelistów. No szacunek.
Niezła klęska.
odpowiedź