„Znamy pułapki na każdej drodze” - Coyote reklamuje system informacji o fotoradarach

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek system Coyote informujący o fotoradarach i zdarzeniach drogowych. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Znamy pułapki na każdej drodze”, przygotowały firmy Malum i Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania nowego systemu Coyote podkreśla, że dostarcza on zweryfikowanych i aktualizowanych w czasie rzeczywistym informacji na temat wszelkich zagrożeń na drodze, takich jak wypadki, ograniczenia w ruchu oraz fotoradary stacjonarne, mobilne i odcinkowe. System jest dostępny na dedykowanych urządzeniach Coyote. Ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa i płynności jazdy.

grafika

Akcja reklamowa jest skierowana przede wszystkim do firm mających floty pojazdów. Obejmuje prasę branżową oraz serwisy internetowe odwiedzane przez osoby odpowiedzialne za floty samochodowe. Kreację kampanii przygotowała agencja Malum, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje