SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zniewolona” hitem TVP1, ale ze starszą widownią. Duży wzrost oglądalności z tygodnia na tydzień

Nowy ukraiński serial „Zniewolona” po miesiącu emisji śledzi 2,01 mln widzów, w tym 1,63 mln osób w grupie 50+. Widownia kostiumowej produkcji rośnie z tygodnia na tydzień - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

Z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom wynika, że średnia oglądalność nadawanego w TVP1 nowego ukraińskiego serialu „Zniewolona”, w okresie od 1 do 31 lipca 2019 roku, wyniosła 2,01 mln osób. Przełożyło się to na 15,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 9,29 proc. w grupie 16-59 oraz 21,12 proc. w grupie 16-59.

W pierwszym tygodniu produkcja emitowana była od poniedziałku do środy o godz. 20.35. Pierwsze trzy odcinki śledziło 1,23 mln widzów. Od drugiego tygodnia „Zniewolona” pokazywana jest również w piątki i soboty o 20.35, a także w niedziele o 20.15.

Średnia widownia premierowych odcinków produkcji pokazanych w drugim tygodniu nadawania wyniosła już 1,79 mln osób, co względem pierwszego tygodnia oznacza wzrost wynoszący 560 tys. oglądających.

Widownia serialu wyraźnie rosła również w kolejnych tygodniach. W trzecim plasowała się na poziomie 2,06 mln osób, w czwartym - 2,23 mln, a pierwsze trzy odcinki pokazane w piątym śledziło już 2,61 mln widzów (oznacza to wzrost względem pierwszego tygodnia o aż 1,38 mln osób).

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 31 lipca. Przed telewizorami zgromadził on 2,69 mln oglądających.

Akcja „Zniewolonej” rozgrywa się w XIX, a tłem opowieści jest trudna historia Ukrainy. Główną bohaterką jest młoda, piękna i wykształcona dziewczyny Katierina Wierbickaja (w tej roli Katerina Kowalczuk), która walczy o odzyskanie wolności.

W produkcji grają również m.in. Alexey Yarovenko, Stanislav Boklan, Julia Aug, Daria Legeyda, Fatima Gorbenko i Anna Sagaydachnaya. Serial miał swoją światową premierę podczas tegorocznych targów telewizyjnych w Cannes.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Dołącz do dyskusji: „Zniewolona” hitem TVP1, ale ze starszą widownią. Duży wzrost oglądalności z tygodnia na tydzień

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lgbt
Jakby ten serial puścili późną jesienią to wynik byłby dwukrotnie większy.
odpowiedź
User
Mirek
Stawiam, że przebije 3 mln. a startował niepozornie od 1,2 mln.
odpowiedź
User
Mirek
Jakby ten serial puścili późną jesienią to wynik byłby dwukrotnie większy.


A w jakim paśmie mieliby ten seral puścić? Pod Dwójkową M Jak Miłość, Na Dobre i Na Złe?
odpowiedź