SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Znika “Między kuchnią a salonem”. 19 mln zł z reklam

Codzienny magazyn “Między kuchnią a salonem” oglądało na antenie TVN od października ub.r. do marca br. średnio 660 tys. widzów, mniej niż w tym czasie gromadzili główni konkurenci stacji. Z reklam przyniósł on TVN 19 mln zł.

Kierowany do kobiet talk-show nadawany był w dni powszednie o godz. 14.55. Osiągnął on 9,76 proc. udziału w grupie 4+ i 11,33 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

TVN w czasie nadawania programu zajmował dopiero czwarte miejsce. Liderem w tym paśmie była TVP 1 z udziałem na poziomie 20,85 proc., lepiej od TVN wypadały też TVP 2 (13,38 proc.) i Polsat (10,37 proc.). Podobnie było w grupie komercyjnej 16-49.

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP 11 413 54620,85%13,36%
TVP 2907 47413,38%14,78%
Polsat702 98110,37%13,55%
TVN – Mkas658 1329,76%11,33%


Najpopularniejsze wydanie “Między kuchnią a salonem” z 28 grudnia ub.r. miało 945 tys. widzów. Ogółem trzy wydania zgromadziły powyżej 900 tys. oglądających, a 13 odcinków przekroczyło granicę 800 tys. widzów.

 Wszyscy 4+
Lp.DataAMRSHR %
128-12-2010944 76311,11%
231-12-2010905 7019,38%
327-01-2011902 68712,30%
429-11-2010869 45212,03%
526-01-2011839 58510,75%
622-11-2010833 81312,25%
704-02-2011830 54311,05%
801-02-2011829 23011,11%
904-01-2011827 62810,88%
1027-12-2010818 2028,98%
1130-12-2010815 73510,32%
1217-11-2010809 45911,62%
1318-02-2011804 11511,37%
1403-12-2010797 81210,99%
1510-01-2011792 93211,97%


Wpływy z reklam nadawanych przy programie wyniosły w sumie 19,02 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Z powodu słabych wyników oglądalności magazynu, stacja TVN zawiesiła jego emisję. Talk-show ma powrócić na antenę jesienią br (więcej na ten temat).

“Między kuchnią a salonem” było programem, w którym znaleźć można było rozmowy z gośćmi, poświęcone lifestylowi, showbiznesowi i szerokiemu poradnictwu. Talk-show realizowany był z udziałem publiczności w obrotowym studiu z trzema planami. Program prowadziły na zmianę Dorota Deląg i Olga Kwiecińska, w kuchni gotował Andrzej Polan, a jego producentem był Remigiusz Maścianica.

Dołącz do dyskusji: Znika “Między kuchnią a salonem”. 19 mln zł z reklam

45 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ula
wielka,wielka szkoda.....liczę na powrót
odpowiedź
User
Andrzej
Spora klęska. Na palcach można wyliczyć programy które ściągnięto w trakcie sezonu.
odpowiedź
User
Ewa
Wielka szkoda ,bardzo dobry program i pożyteczny .
odpowiedź