SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Znikające kluczyki reklamują Forda Fiestę (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Ford Fiesta. Akcję przygotowały firmy Ogilvy, Wunderman i Mindshare Polska.

Kampania nowej wersji Forda Fiesty podkreśla jego zaawansowane rozwiązania technologiczne, które poprawiają komfort jazdy. Reklamy informują przede wszytkim, że samochód jest wyposażony w system centralnego zamka z kluczem elektronicznym i funkcję sterowania głosem.


W ramach akcji - rozpoczętej 10 października - 30-sekundowy spot jest emitowany w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN oraz kanałach tematycznych z oferty Polsatu, TVN, Discovery i Atmediów. W internecie kampania obejmuje reklamy typu rich media m.in. w sekcji o modzie na Interia.pl, sekcji o rajdach na Gazeta.pl i fashionnow.pl, spot na YouTubie pokazywany przy produkcjach związanych z rajdami WRC i trendami modowymi oraz działania na Facebooku.

Kreację telewizyjną przygotowała agencja Ogilvy, kreacje internetowe - agencja Wunderman, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Kampania w telewizji potrwa do 6 listopada, a w internecie - do końca listopada.

Dołącz do dyskusji: Znikające kluczyki reklamują Forda Fiestę (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl