Zobacz, jak TVN kręcił wiosenny spot (making of)

Wiosenny spot wizerunkowy TVN pokazuje, jak gwiazdy programów i seriali stacji bawią się na wielkiej domówce. Zapraszamy do obejrzenia materiału making of z kręcenia filmu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W spocie, kręconym przez cztery dni w wynajętym domu, zobaczyć można: Szymona Majewskiego, Magdę Gessler, Kubę Wojewódzkiego, Marcina Prokopa, jurorów i prowadzących formatów “X Factor” i “You Can Dance” oraz aktorów z seriali “Prawo Agaty” i “Przepis na życie”. Na wszystkie gwiazdy patrzymy oczami “widza”, który przemieszcza się po całym domu (nie widać go w spocie). Finałowym elementem spotu jest wielka potańcówka.

Making of

Tłem muzycznym spotu jest piosenka “It’s Real” amerykańskiej indie rockowej formacji Real Estate. Za produkcję spotu odpowiadał dział autopromocji TVN. Jego pomysłodawcą i reżyserem był Łukasz Grzegorzek, funkcję art directora projektu pełnił Przemysław Kilichowski, za kreację odpowiadał Robert Przyszlak, a za zdjęcia - Adam Palenta.

Spot nadawany jest na antenie TVN i obecny w internecie od 9 lutego br.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych