SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Żony Hollywood” ogląda 1,14 mln osób. TVN liderem rynku

Nowy program „Żony Hollywood” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,14 mln osób, o 200 tys. mniej niż śledziło „Surowych rodziców” w tym paśmie rok temu. Produkcja daje TVN jednak pozycję lidera rynku telewizyjnego.

Article

Premierowe odcinki „Żon Hollywood” emitowane są na antenie TVN w poniedziałki o godz. 22.30, począwszy od 16 marca br. Trzy pierwsze odcinki programu oglądało średnio 1,14 mln widzów. Przełożyło się to na 12,44 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 16,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Zgromadził on przed telewizorami 1,25 mln oglądających.

W porównaniu do niemal analogicznego okresu ub.r. TVN w poniedziałkowym paśmie notuje gorsze wyniki. Wówczas stacja pokazywała o tej porze reality-show „Surowi rodzice”, który po trzech odcinkach (wyemitowanych w okresie od 3 marca do 17 marca ub.r.) śledziło średnio 1,34 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 15,22 proc. i 17,02 proc. udziału (zobacz te dane).

Trzy topowe odcinki

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

16-03-2015

22:31:22

1 249 571

13,80%

23-03-2015

22:31:16

970 382

11,21%

30-03-2015

22:29:54

1 202 722

12,24%

Średnio:

1 140 921

12,44%

TVN w czasie emisji „Żon Hollywood” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, nadający wówczas filmy fabularne, co przekłada się na 11,28 proc. udziału. Dalej plasują się: TVP2 („Tomasz Lis na żywo” i filmy dokumentalne; 9,69 proc.) oraz TVP1 (dokumenty i filmy; 6,23 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej trzecia jest Jedynka, a czwarta - Dwójka.

Oglądalność konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Żony Hollywood

1 140 921

12,44%

16,61%

Polsat

1 034 244

11,28%

14,58%

TVP2

888 393

9,69%

5,46%

TVP1

571 616

6,23%

5,84%

„Żony Hollywood” to opowieść o życiu bogatych Polek w amerykańskiej fabryce snów. Format produkuje firma Golden Media Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Żony Hollywood” ogląda 1,14 mln osób. TVN liderem rynku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dr.Radio
Widziałem program, w swojej specyficznej kategorii nawet ok, ale niektóre osoby pokazywane w tym programie mają zaburzenia tożsamości...
odpowiedź
User
Marlena
Co TVN myśli o swoich widzach puszczając takie gnioty?????????
odpowiedź
User
xXXx
Program dobrze zrobiony,taka jest jego tematyka więc nie wiem czego Marlena się spodziewała?
odpowiedź