SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Żony Hollywood” straciły jedną czwartą widzów, TVN wiceliderem rynku

Drugi sezon „Żon Hollywood” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 840 tys. osób, o 300 tys. mniej niż śledziło pierwszy sezon produkcji. Program daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Article

Premierowe odcinki „Żon Hollywood 2” emitowane są na antenie TVN od 2 września br. w środy  - pierwsze dwa pokazano o 22.30, a trzeci o 21.50 i tak już będzie do końca obecnego sezonu. Trzy pierwsze odcinki programu oglądało średnio 839 tys. widzów. Przełożyło się to na 8,78 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownią cieszył się trzeci odcinek produkcji, ale zanotował on najniższe udziały spośród wszystkich dotychczasowych emisji. Zgromadził on przed telewizorami 876 tys. oglądających.

W porównaniu do pierwszej serii, emitowanej wiosną br., program stracił 300 tys. widzów. Wówczas po trzech pierwszych odcinkach „Żony Hollywood” śledziło średnio 1,14 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 12,44 proc. i 16,61 proc. udziału (zobacz szczegóły). Produkcja emitowana była wtedy w poniedziałki o godz. 22.30.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

02-09-2015

22:30:36

851 642

9,91%

09-09-2015

22:28:44

789 527

9,32%

16-09-2015

21:50:04

876 335

7,51%

Średnio:

839 349

8,78%

TVN w czasie emisji „Żon Hollywood” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP2, nadająca wówczas serial „Na sygnale” i filmy fabularne, co przekłada się na 10,71 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat („Top Chef”, „Rinke za kratami” i filmy; 8,24 proc.) oraz TVP1 (debata, filmy fabularne i dokumentalne; 6,42 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest Polsat, a dalsze miejsca zajmują: TVN, Dwójka i Jedynka

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

1 024 065

10,71%

9,88%

TVN - Żony Hollywood 2

839 349

8,78%

10,70%

Polsat

788 036

8,24%

11,38%

TVP1

613 582

6,42%

4,57%

„Żony Hollywood” to opowieść o życiu bogatych Polek w Los Angeles. W drugiej edycji bohaterkami reality-show są: Helena Kolodziey, Małgorzata Migdał, Iwona Burnat, Kinga Korta, Helena Deeds oraz Eva Halina Rich (dowiedz się więcej). Format produkuje firma Golden Media Polska.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,83 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Żony Hollywood” straciły jedną czwartą widzów, TVN wiceliderem rynku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ipo
Ależ się porobiło. Wszystkie "hity" TVN-u tracą gwałtownie widzów i nie potrafią zgromadzić miliona widzów.
23 8
odpowiedź
User
remi
em stracił nosa?
17 9
odpowiedź
User
.
Raczej "Pustaki Hollywood" bo to co te laski soba reprezentuja to nic wiecej tylko jedna wielka pustka.Ogladanalem z ciekawosci jeden odcinek i az zal na to wszystko patrzec, zero jakichkolwiek wartosci liczy sie tylko to by miec kase i dobrze wygladac, zyc na pokaz...porazka...
10 8
odpowiedź