Zosia i bracia Komputerowcy w kampanii Ceneo

Porównywarka cenowa Ceneo.pl rusza z nową kampanią reklamową, której bohaterką jest Zosia, postać znana już komunikacji marketingowej firmy. W nowym spocie, przygotowanym przez ASAP&ASAP Communication, do Zosi dołączają do bracia Komputerowcy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Zosia i bracia Komputerowcy w kampanii Ceneo

Kampania Ceneo będzie prowadzona głównie w internecie. W nowej reklamie, w rolę łowcy okazji wciela znana z poprzednich kampanii Zosia, której z pomocą śpieszą sąsiedzi – bracia Komputerowcy. Dzięki współpracy między sąsiadami powstaje baza danych z najlepszymi ofertami, której odpowiednikiem jest serwis Ceneo.pl.

Spot w wersji 30 i 15 sekund trafił do emisji w serwisach VOD, kinach i mediach społecznościowych. Reklamę można oglądać na oficjalnych profilach firmy w serwisach YouTube i Facebook. Dodatkowo przygotowano billboardy sponsorskie.

Za przygotowanie koncepcji i realizację wiosennej kampanii ponownie odpowiada agencja ASAP&ASAP Communication. Jak podaje Ceneo, prace nad realizacją spotów trwały prawie dwa miesiące i były prowadzone równolegle ze świąteczną reklamą, która premierę miała w listopadzie ubiegłego roku.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy