Zosia i bracia Komputerowcy w kampanii Ceneo

Porównywarka cenowa Ceneo.pl rusza z nową kampanią reklamową, której bohaterką jest Zosia, postać znana już komunikacji marketingowej firmy. W nowym spocie, przygotowanym przez ASAP&ASAP Communication, do Zosi dołączają do bracia Komputerowcy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Zosia i bracia Komputerowcy w kampanii Ceneo

Kampania Ceneo będzie prowadzona głównie w internecie. W nowej reklamie, w rolę łowcy okazji wciela znana z poprzednich kampanii Zosia, której z pomocą śpieszą sąsiedzi – bracia Komputerowcy. Dzięki współpracy między sąsiadami powstaje baza danych z najlepszymi ofertami, której odpowiednikiem jest serwis Ceneo.pl.

Spot w wersji 30 i 15 sekund trafił do emisji w serwisach VOD, kinach i mediach społecznościowych. Reklamę można oglądać na oficjalnych profilach firmy w serwisach YouTube i Facebook. Dodatkowo przygotowano billboardy sponsorskie.

Za przygotowanie koncepcji i realizację wiosennej kampanii ponownie odpowiada agencja ASAP&ASAP Communication. Jak podaje Ceneo, prace nad realizacją spotów trwały prawie dwa miesiące i były prowadzone równolegle ze świąteczną reklamą, która premierę miała w listopadzie ubiegłego roku.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu