Zosia i bracia Komputerowcy w kampanii Ceneo

Porównywarka cenowa Ceneo.pl rusza z nową kampanią reklamową, której bohaterką jest Zosia, postać znana już komunikacji marketingowej firmy. W nowym spocie, przygotowanym przez ASAP&ASAP Communication, do Zosi dołączają do bracia Komputerowcy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Zosia i bracia Komputerowcy w kampanii Ceneo

Kampania Ceneo będzie prowadzona głównie w internecie. W nowej reklamie, w rolę łowcy okazji wciela znana z poprzednich kampanii Zosia, której z pomocą śpieszą sąsiedzi – bracia Komputerowcy. Dzięki współpracy między sąsiadami powstaje baza danych z najlepszymi ofertami, której odpowiednikiem jest serwis Ceneo.pl.

Spot w wersji 30 i 15 sekund trafił do emisji w serwisach VOD, kinach i mediach społecznościowych. Reklamę można oglądać na oficjalnych profilach firmy w serwisach YouTube i Facebook. Dodatkowo przygotowano billboardy sponsorskie.

Za przygotowanie koncepcji i realizację wiosennej kampanii ponownie odpowiada agencja ASAP&ASAP Communication. Jak podaje Ceneo, prace nad realizacją spotów trwały prawie dwa miesiące i były prowadzone równolegle ze świąteczną reklamą, która premierę miała w listopadzie ubiegłego roku.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych