ZPR Media wprowadza ofertę InTarget z analizą i przetwarzaniem danych

Należąca do ZPR Media spółka Accorp wprowadza na rynek markę InTarget, w ramach której będzie oferować produkty i usługi z obszaru przetwarzania i zarządzania danymi. To część strategii ZPR Media polegającej na koncentrowaniu się na obszarze związanym z analizą i przetwarzaniem danych.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Pierwszym produktem w ofercie InTarget są dane demograficzne, opracowane we współpracy z Interdyscyplinarnym Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego przy Uniwersytecie Warszawskim (ICM). Ich przygotowywanie zajęło teamowi okrągły rok.

- Spółka Accorp od lat prowadzi działalność wspierającą Grupę ZPR Media w obszarze danych, ale kojarzona była przede wszystkim z Instytutem Badawczym Pollster. W roku 2018 rozwijać będziemy obszar związany z przetwarzaniem i analizą danych. Jako pierwszy produkt w ramach nowej marki InTarget oferujemy dane demograficzne (płeć i wiek), które opracowywaliśmy przez kilka ostatnich miesięcy. Doświadczenia nabyte przez kilka lat naszej działalności, jak również strategiczne partnerstwo z ICM, umożliwiło nam wystawienie na rynek danych, które bezpośrednio odpowiadają potrzebom klientów- mówi Michał Hejka, prezes zarządu spółek Accorp i IDMnet, zarządzający nimi od czerwca ub.r.

IB Pollster także jest częścią Grupy ZPR Media. Specjalizuje się w badaniach CAWI, jest też właścicielem panelu badawczego ReaktorOpinii.pl. W sierpniu ub.r. kierownikiem do spraw rozwoju biznesu w Instytucie został Robert Szczechura.

Dane opracowane przez InTarget dostępne mają być w ofercie biur reklamy mediów Grupy ZPR Media, ale także w ekosystemie programmatic (to technologie oraz sposoby ich wykorzystania, służące do automatyzacji sprzedaży i zakupu reklamy w internecie).

- Przez ostatnie miesiące intensywnie pracowaliśmy nad przetwarzaniem danych o płci i wieku, wraz z zespołem data scientists ICM. Uzyskaliśmy dane, których skuteczność jest bardzo wysoka, testy wykonane niezależnym narzędziem Nielsen Digital Ad Ratings pokazują, że dotarcie do profilu „kobieta 13+” wyniosło ponad 76 proc., co znacząco przekroczyło benchmark Nielsena, który dla kampanii profilowanych do takiej grupy celowej wynosi 56 procent - przekonuje Paweł Piekarski, członek zarządu odpowiedzialny w Accorp za przetwarzanie danych.

Prace nad danymi udostępnionymi w ramach InTarget prowadzone były przez Accorp i ICM od lutego 2017 roku. W planach dalszej współpracy jest poprawienie mechanizmów danych o zainteresowaniach oraz stworzenie systemu rekomendacji treści. Projekt zakłada również wykorzystanie danych do celów naukowych.

Dane InTarget w pierwszej kolejności udostępnione zostaną na platformie Adform DMP (Data Management Platform), a także będą wykorzystywane do planowania kampanii przez biura reklamy Grupy ZPR Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu