SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zrób rakowi wspak” ponownie w kampanii ING Życie (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowe ING Życie pod hasłem „Zrób rakowi wspak” promująca ubezpieczenie od choroby nowotworowej. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brasil, Film Produkcja, Lowe Media i Multi Communications.

„Zrób rakowi wspak” ponownie w kampanii ING Życie (wideo)

W nowej reklamie ING Życie kobieta namawia swojego partnera na badania profilaktyczne, obiecując, czego w zamian za to nie będzie robić.

- Z przeprowadzonych przez nas analiz wynika, że kobiety nie boją się rozmawiać o raku, prezentują racjonalne podejście i aktywnie podejmują działania profilaktyczne. Inaczej natomiast podchodzą do tematu mężczyźni - przeważnie są bardziej wycofani z dyskusji na ten temat. Chcemy więc namówić płeć piękną, aby zadbała o zdrowie swoich mężczyzn i zachęciła ich do systematycznych badań - tłumaczy Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w ING Życie.

Kampania informuje o oferowanym przez ING Życie ubezpieczeniu na wypadek nowotworu Ona i On. Poprzednia akcja promująca tę polisę była prowadzona jesienią ub.r. (zobacz spoty). Przy czym Komisja Etyki Reklamy uznała, że tamte spoty wykorzystywały strach odbiorców przed chorobą nowotworową i upraszczały przebieg jej leczenia (więcej na ten temat).

Nowa reklama - w wersji 30- i 15-sekundowej - od 4 października jest emitowana m.in. w TVP, TVP Info, Polsacie, TVN i Discovery. Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media, a działania PR prowadzi agencja Multi Communications.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Zrób rakowi wspak” ponownie w kampanii ING Życie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl