SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zrównoważona przez naturę" - Żywiec Zdrój promuje się na outdoorze

Wystartowała kolejna odsłona kampanii wody niegazowanej Żywiec Zdrój, realizowana pod hasłem „Zrównoważona przez naturę”. Działania outdoorowe prowadzone będą przez cały lipiec w głównych miastach Polski.

Kluczowym elementem prowadzonych działań jest podkreślenie związku marki Żywiec z regionem Żywiecczyzny. Z tego względu dzika natura pojawiła się m.in. w jednym z najbardziej zatłoczonych punktów Warszawy - w przejściu przez podziemia pod Rondem Dmowskiego. W Krakowie z kolei, na ulicy Zwierzynieckiej pojawił się mural przedstawiający górski krajobraz Żywiecczyzny.

- Celem kampanii było przybliżenie konsumentom wyjątkowego charakteru Żywiecczyzny poprzez wkomponowanie jej w przestrzeń miejską. Aby jak najbardziej wzmocnić efekt przejęcia miast przez dziką naturę, obok różnorodności formatów analogowego OOH, sięgnęliśmy także po najnowocześniejsze formy reklamy digitalowej i rozwiązania cyfrowe. Umożliwiło nam to doskonałe wkomponowanie się w tkankę miejską, m.in.  w witryny sklepów, restauracji i punktów usługowych czy fasadę centrum handlowego Plac Unii, na której pojawił się wielkopowierzchniowy ekran LED - mówi Paulina Złotnicka, head of media & integrated communication w Żywiec Zdrój.

Żywiec Zdrój promowany na outdoorze

Działania reklamowe są częścią prowadzonej od maja kampanii „Zrównoważona przez naturę”. Kampania outdoorowa potrwa do 31 lipca.

Za komunikację w całości odpowiadają współpracujące na co dzień z Żywiec Zdrój agencje - koncept oraz kreację materiałów wielkoformatowych przygotowała agencja VMLY&R, za zakup mediów odpowiada Mediacom.

Dołącz do dyskusji: „Zrównoważona przez naturę" - Żywiec Zdrój promuje się na outdoorze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl