Zune pod koniec roku w Europie

Microsoft jest zadowolony z pierwszych wyników sprzedaży odtwarzacza muzycznego Zune w Stanach Zjednoczonych i planuje wprowadzić go do sprzedaży w Europie pod koniec 2007 roku.

Reuters - km
Reuters - km
Udostępnij artykuł:

Poinformował Jason Reindorp, dyrektor marketingu w firmie.

Reindorp powiedział agencji Reuters, że Microsoft zdawał sobie sprawę z wyzwania przed jakim stanął, próbując wedrzeć się na rynek cyfrowych odtwarzaczy muzycznych, który jak na razie zdominował iPod – produkt firmy Apple. „Nie mogliśmy trafić na mocniejszego rywala. Jesteśmy jednak zadowoleni z pierwszych kroków jakie podjęliśmy.”

Microsoft nie jest jeszcze przygotowany na oficjalny komunikat w sprawie wdrożenia produktu na rynek europejski, ale jak zaznaczył Reindorp jest prawdopodobne, że stanie się to do końca tego roku. „Przemysł planuje tego typu ruchy w cyklu ‘od świąt do świąt’. Można się więc spodziewać, że w tym okresie pojawi się sporo nowych urządzeń i usług. My prawdopodobnie wprowadzimy kolejne nowości w czasie wakacji.”

Microsoft planuje rozległe badania przy użyciu grup fokusowych w Europie, aby zobaczyć jak produkty firmy mogłyby być dostosowane do oczekiwań europejskich konsumentów.

„Nie staramy się tak po prostu dogonić Apple. Jesteśmy realistami, w zasadzie mamy trzyletni plan aby mocno i solidnie zadomowić się na tym rynku” – dodał Reindorp.

Reuters - km
Autor artykułu:
Reuters - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami