SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Zwrotka Żywca” wśród najlepszych kampanii internetowych na świecie w 2014 roku

Przygotowana przez agencję Gong kampania „Zwrotka” marki Żywiec została wymieniona wśród 24 najlepszych case studies w zestawieniu „IAB 2015 Global Insights - What Works and Why”. Jednym z ekspertów oceniających najlepsze kampanie był Olgierd Cygan, CEO Digital One.

Article

W zestawieniu przygotowanym przez amerykańskie IAB Global Insights zostały umieszczone najbardziej inspirujące przykłady kampanii z sektora digital marketingu.

W sumie w raporcie znalazły się 24 przykłady kampanii, które w ub.r. wyróżniły się na rynku. Są wśród nich m.in. „America Is Beautiful” - reklama Coca-Coli wyemitowana podczas Super Bowl, „#Sharethesofa” reklamująca Heinekena, „Scandal Shave” promująca Gilette czy „#AnAdjectiveForMessi” koncernu Pepsi.

Jednym z ekspertów oceniających najlepsze kampanie ub.r. był Olgierd Cygan, CEO agencji Digital One, który do zestawu wyróżnionych case studies wytypował kampanię „Zwrotka” Żywca przygotowaną przez agencję Gong.

- Zwrotka Żywca to bardzo angażująca aktywacja, która cechowała się prostotą pomysłu, była bardzo dobrze wykonana i perfekcyjna pod względem egzekucji - podkreśla Olgierd Cygan. - Umożliwiała ona konsumentom eksperymenty i zabawę aplikacją przez długi czas, nie pozwalając im się nudzić. Co więcej, Zwrotka wykorzystywała viralowy potencjał social media, szturmem wdzierając się na walle użytkowników i docierając do ogromnej rzeszy polskich internautów.

„Zwrotka” Żywca to jedna z najczęściej nagradzanych kampanii ub.r. w Polsce: otrzymała nagrodę Best In Show, Innovation Award oraz Online Video w konkursie konkursu Mixx Awards 2014, a także srebro w kategorii Branded Content IAB Mixx Awards Europe.

Oto kampanie wyróżnione w „IAB 2015 Global Insights – What Works and Why”

#UnAdjetivoParaMessi
Agencja: BBDO
Klient: PEPSICO ARGENTINA

Gillette Scandal Shave
Agencja: BBDO ADVERTISING CO., LTD. SHANGHAI
Klient: GILLETTE

Kan Khajura Tesan
Agencja: PHD INDIA AND LOWE LINTAS & PARTNER
Klient: HINDUSTAN UNILEVER LIMITED

Lad opp til e-Golf
Agencja: TRY/APT
Klient: VOLKSWAGEN

 

Cuando Pienses en Volver
Agencja: FAHRENHEIT DDB
Klient: BBVA CONTINENTAL

One Rand Man
Agencja: PUNK AGENCY
Klient: SANLAM

Luna
Agencja: OGILVYONE MADRID
Klient: ING DIRECT

Radikal #4Saat – Silinen Haberler
Agencja: TBWA ISTANBUL
Klient: RADIKAL

Nike Run Istanbul 2014
Agencja: MINDSHARE
Klient: NIKE

America Is Beautiful
Agencja: WIEDEN+KENNEDY, SMG, FACEBOOK’S CREATIVE SHOP
Klient: COCA-COLA COMPANY

Rip Curl Search GPS
Agencja: VML AUSTRALIA
Klient: RIP CURL

Alles Kan Beter
Agencja: TBWA
Klient: KBC

Addictology
Agencja: WHY
Klient: ALTO LAS CONDES

Beck'speriment
Agencja: DRAP
Klient: BECK'S

GT RIDE – Viral Gaming for Kia
Agencja: LA RED GMBH
Klient: KIA MOTORS EUROPE GMBH

Sound of Honda
Agencja: DENTSU
Klient: HONDA MOTOR CO.

The Hair Fest
Agencja: OGILVY & MATHER MEXICO
Klient: CASA DE LA AMISTAD

Zwrotka Żywca
Agencja: GONG
Klient: Żywiec

Sluta Rattsurf
Agencja: HOWCOM AND BLOMQUIST & CO.
Klient: TRANSPORTSTYRELSEN (SWEDISH TRANSPORT AGENCY)

Samsung Power Sleep
Agencja: CHEIL AUSTRIA GMBH
Klient: SAMSUNG ELECTRONICS AUSTRIA

#ShareTheSofa
Agencja: TRIBAL DDB AMSTERDAM
Klient: HEINEKEN

Like From Leo
Agencja: MARVELOUS LLC
Klient: OSTASHKOV ZKX

Fantasma del 50
Agencja: NOTABLE
Klient: PUMA

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Zwrotka Żywca” wśród najlepszych kampanii internetowych na świecie w 2014 roku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cocks
Ech, ta "egzekucja", moja ukochana, a ta "realizacja" taka smutna w kącie :( #gimbywbranżuni
10 11
odpowiedź
User
edi
po co wydawać jakiekolwiek pieniądze na reklamę takiego sikacza ???? jak chcę się napić piwa to kupię z polskiego browaru nieutrwalone i warzone 6 tygodni a nie 8 godzin :))))
10 8
odpowiedź