Zwycięstwo Kamila Stocha w Zakopanem wśród hitów tygodnia, liderem TVP1

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej TVP1 w okresie od 12 do 18 stycznia 2015 roku zmniejszył się o 0,76 pkt. proc. do 13,15 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 0,64 pkt. proc. i wyniósł 11,69 proc. Ostatnią pozycję podium zajął TVN. Wynik tej stacji to 10,27 proc., po wzroście o 0,51 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,35 proc.; do góry o 0,28 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,74 proc.; + 0,30 pkt. proc.), TVP Info (3,45 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TVN24 (3,15 proc.; + 0,18 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,16 proc.; bez zmian), TVP Historia (0,78 proc.; + 0,12 pkt. proc.) i Nickelodeon (0,76 proc.; + 0,04 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,72 pkt. proc. do 13,90 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zwiększył się o 0,88 pkt. proc. do 11,98 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - spadek o 0,78 pkt. proc. do 9,01 proc. udziału. Z kolei na czwartym miejscu ulokowała się Dwójka (do góry o 0,49 pkt. proc. do 8,36 proc.).

Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,80 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.

Drugie miejsce należało do „Na dobre i na złe” TVP2 z 5,71 mln widzów. Podium uzupełnia transmisja z indywidualnego konkursu PŚ w skokach narciarskich, który odbył się w Zakopanem (18 stycznia; 4,78 mln oglądających).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 12.01.2015 - 18.01.2015 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 12.01.2015 - 18.01.2015 - grupa 16-49

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu