Udział liderującej TVP1 w okresie od 12 do 18 stycznia 2015 roku zmniejszył się o 0,76 pkt. proc. do 13,15 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 0,64 pkt. proc. i wyniósł 11,69 proc. Ostatnią pozycję podium zajął TVN. Wynik tej stacji to 10,27 proc., po wzroście o 0,51 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,35 proc.; do góry o 0,28 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,74 proc.; + 0,30 pkt. proc.), TVP Info (3,45 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TVN24 (3,15 proc.; + 0,18 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,16 proc.; bez zmian), TVP Historia (0,78 proc.; + 0,12 pkt. proc.) i Nickelodeon (0,76 proc.; + 0,04 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,72 pkt. proc. do 13,90 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zwiększył się o 0,88 pkt. proc. do 11,98 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - spadek o 0,78 pkt. proc. do 9,01 proc. udziału. Z kolei na czwartym miejscu ulokowała się Dwójka (do góry o 0,49 pkt. proc. do 8,36 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,80 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.
Drugie miejsce należało do „Na dobre i na złe” TVP2 z 5,71 mln widzów. Podium uzupełnia transmisja z indywidualnego konkursu PŚ w skokach narciarskich, który odbył się w Zakopanem (18 stycznia; 4,78 mln oglądających).
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 12.01.2015 - 18.01.2015 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 12.01.2015 - 18.01.2015 - grupa 16-49











