„Życie ma smak” Cisowianki Perlage teraz w kinach (wideo)

Rusza kinowy etap kampanii reklamowej Cisowianki Perlage. Akcję pod hasłem „Życie ma smak” przygotowała firma Polskie Zdroje, do której należy ta marka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Spot wody Cisowianka Perlage, który trafia właśnie do emisji w kinach z sieci Cinema City, pokazuje uroki wielkomiejskiego życia i nowoczesnych, pewnych siebie ludzi spędzających miło czas w kawiarniach. ). Taki przekaz ma podkreślać elegancję i wysoką jakość tej marki. Reklama pod hasłem „Życie ma smak” latem br. była już pokazywana w telewizji (więcej na ten temat – link).

Spot będzie emitowany przez miesiąc przed wybranymi filmami. Kampanię we własnym zakresie przygotowała firma Polskie Zdroje, która produkuje Cisowiankę Perlage.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?