SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w I kwartale. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem

W I kwartale br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jednak największy spadek w zestawieniu. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Dobry Tydzień”.

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w I kwartale 2016 roku względem I kwartału 2015 roku zmalała o 4,43 proc. i wyniosła 549 020 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 2,05 proc. do 326 470 egz.

Podium uzupełnia tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym okresie uplasował się na poziomie 240 708 egz., po wzroście o 4 proc.

Na szóstym - ostatnim - miejscu znalazł się „Dobry Tydzień”. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się najbardziej w zestawieniu - o 15,77 proc. do 182 847 egz.

Wirtualnemedia.pl

I kwartał

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Życie na Gorąco

718 261

549 020

549 020

758 773

574 467

574 467

-4,43%

Twoje Imperium

424 467

326 470

326 470

431 505

319 913

319 913

2,05%

Rewia

337 044

240 708

240 708

338 202

231 455

231 455

4,00%

Świat & Ludzie

293 969

189 309

189 309

296 406

190 715

190 715

-0,74%

Na Żywo

282 982

183 207

183 207

284 519

188 570

188 570

-2,84%

Dobry Tydzień

284 156

182 847

182 847

271 847

157 936

157 936

15,77%

 

W marcu 2016 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 521 545 egz., po spadku w porównaniu do marca 2015 roku o 5,51 proc. - największym w zestawieniu.

Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (311 289 egz.; w dół o 0,91 proc.), a trzecie - do „Rewii” (232 040 egz.; do góry o 4,82 proc.).

W tym ujęciu „Dobry Tydzień” awansował z szóstej na piątą lokatę z wynikiem 179 885 egz. Jego wynik również i tutaj zwiększył się najbardziej w zestawieniu - było to 19,74 proc.

Wirtualnemedia.pl

marzec

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Życie na Gorąco

701 797

521 545

521 545

748 571

551 939

551 939

-5,51%

Twoje Imperium

423 428

311 289

311 289

427 110

314 159

314 159

-0,91%

Rewia

334 928

232 040

232 040

336 424

221 375

221 375

4,82%

Świat & Ludzie

292 507

185 003

185 003

300 480

191 035

191 035

-3,16%

Dobry Tydzień

288 445

179 885

179 885

258 932

150 228

150 228

19,74%

Na Żywo

274 909

170 985

170 985

292 167

186 687

186 687

-8,41%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w I kwartale. „Dobry Tydzień” z największym wzrostem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl