SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zyskuje "Mam dziecko", ostro w dół "Rodzice"

Miesięcznik "Mam dziecko" był w styczniu 2008 r. najchętniej kupowanym pismem dla rodziców. Który tytuł stracił najwięcej?

Zyskuje

Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik "Mam dziecko" (Wydawnictwo Bauer), który osiągnął w styczniu 2008 średnią sprzedaż ogółem na poziomie 115 274 egz. (wzrost o 50 proc. w stosunku do stycznia 2007 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się "Mamo, to ja" (Edipresse Polska) z wynikiem 101 668 egz.(wzrost o 44 proc.), a na trzecim "Dziecko" (Agora) ze średnią 99 503 egz. (wzrost o 13,3 proc.).

styczeń

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogólem
Mam Dziecko 115274 76459
Mamo, to ja 101668 70421
Dziecko 99503 87811
Twoje dziecko 68167 73743
M jak mama 47417 -
Rodzice 26570 62176


Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy spadek sprzedaży odnotował miesięcznik "Rodzice".

2008/2007

styczeń grudzień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Mam Dziecko 115274 100842
Mamo, to ja 101668 150497
Dziecko 99503 90617
Twoje dziecko 68167 60005
M jak mama 47417 48548
Rodzice 26570 56270
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zyskuje "Mam dziecko", ostro w dół "Rodzice"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl