SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zyskuje "Mam dziecko", ostro w dół "Rodzice"

Miesięcznik "Mam dziecko" był w styczniu 2008 r. najchętniejkupowanym pismem dla rodziców. Który tytuł stracił najwięcej?

Zyskuje

Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik "Mamdziecko" (Wydawnictwo Bauer), który osiągnął w styczniu 2008średnią sprzedaż ogółem na poziomie 115 274 egz. (wzrost o 50 proc.w stosunku do stycznia 2007 r.) - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się "Mamo, to ja" (EdipressePolska) z wynikiem 101 668 egz.(wzrost o 44 proc.), a na trzecim"Dziecko" (Agora) ze średnią 99 503 egz. (wzrost o 13,3proc.).

styczeń

20082007
ZKDPSprzedażogólem
Mam Dziecko11527476459
Mamo, to ja10166870421
Dziecko9950387811
Twoje dziecko6816773743
M jak mama47417-
Rodzice2657062176


Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy spadek sprzedażyodnotował miesięcznik "Rodzice".

2008/2007

styczeńgrudzień
ZKDPSprzedażogólem
Mam Dziecko115274100842
Mamo, to ja101668150497
Dziecko9950390617
Twoje dziecko6816760005
M jak mama4741748548
Rodzice2657056270
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zyskuje "Mam dziecko", ostro w dół "Rodzice"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl