SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zyskuje Playboy, Forbes znów na czele

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w sierpniu 2007sprzedaż ogółem na poziomie 93 688 egz. (124 384 egz. wanalogicznym okresie 2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDPna temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyznopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejscu uplasował "Playboy" (Marquard Media Polska) -74 777 egz. (wzrost o 22 proc.) a na trzecim magazyn shoppingowy"Logo" (Agora) - 63 579 egz. (wzrost o 1,5 proc.).

sierpień

20072006
ZKDPSprzedażogólem
CKM93688124384
Playboy7477761111
Logo6357962635

2007

sierpieńlipiec
ZKDPSprzedażogólem
CKM9368878127
Playboy7477758874
Logo6357966804

W sierpniu 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych -największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 43 340 egz.(w analogicznym okresie 2006 roku - 42 300 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 28 230 egz. (rokwcześniej 24 179 egz.).

sierpień

20072006
ZKDPSprzedażogólem
Forbes4334042300
Manager Magazin2823024179

2007

sierpieńlipiec
ZKDPSprzedażogólem
Forbes4334035730
Manager Magazin2823027538

Dołącz do dyskusji: Zyskuje Playboy, Forbes znów na czele

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl