SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Żywiec w reklamie Jasnego Lekkiego przekonuje "Nie ma lekko? Właśnie Ż jest"

Żywiec prowadzi kampanię reklamową nowego sesyjnego lagera Jasne Lekkie 4,5%. Działania przygotowały 2012 Agency, Starcom, Feeders, Opus Film, Televisor  i Hope.

Article

Spot promujący piwo Żywiec Jasne Lekkie został utrzymany w optymistycznym tonie, wprowadzającym odbiorców w dobry nastrój. Stanowi przewrotny i zabawny komentarz do rzeczywistości.

- Żywiec przekonuje konsumentów, że do życia można podchodzić na lekko, a traktowanie go z pewnym dystansem jest źródłem radości i apetytu na życie - mówi Emilia Wróblewska-Hunek, brand manager marki Żywiec. – To dlatego spot promujący naszą nowość – Żywiec Jasne Lekkie - stanowi żartobliwy i nieco przewrotny komentarz do otaczającej nas rzeczywistości, a to wszystko z jeszcze większą lekkością i przymrużeniem oka niż w znanych do tej pory reklamach Żywca - dodaje.

Nowe spoty można oglądać od 4 maja w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w serwisach VOD. Dodatkowo, zaplanowane zostały działania w internecie, w tym w mediach społecznościowych, a także kampania OOH w sześciu największych ośrodkach miejskich w Polsce.

Nowy Żywiec Jasne Lekkie to sesyjny, orzeźwiający lager o mniejszej goryczce i niższej zawartości alkoholu (4,5%). Żywiec Jasne Lekkie jest dostępny w przezroczystej butelce.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja Feeders. Spot wyreżyserował Antoni Nykowski, zdjęcia zrealizował Maciej Ryter, za produkcję odpowiada Opus Film, a postprodukcję – Televisor. Projekt opakowań został przygotowany przez agencję Global Shopper Marketing, odpowiadającą również za działania BTL marki. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Żywiec w reklamie Jasnego Lekkiego przekonuje "Nie ma lekko? Właśnie Ż jest"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl