SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Chce się Ż” - niepełnosprawna tenisistka Natalia Partyka w reklamie piwa Żywiec (wideo)

Startuje kolejna kampania reklamowa piwa Żywiec pod hasłem „Chce się Ż”. Jednym z bohaterów nowego spotu jest niepełnosprawna tenisistka stołowa Natalia Partyka. Za obsługę reklamową marki Żywiec odpowiadają 2012 Agency, Opus Film, VMLY&R Poland i Starcom.

Natalia Partyka w reklamie piwa Żywiec Article

Ujęcia z Natalią Partyką w spocie Żywca pokazują, jak zawodniczka gra jednocześnie z kilkorgiem przeciwników. Podsumowuje to hasło: „Bierz Ż w swoje ręce”.

Natalia Partyka, od urodzenia niemająca prawego przedramienia, to jedna z najlepszych tenisistek stołowych - rywalizuje zarówno w zawodach osób niepełnosprawnych, jak i pełnosprawnych. Kilka razy brała udział w igrzyskach olimpijskich i paraolimpijskich, na tych drugich wywalczyła cztery złote medale.

W nowym spocie piwa Żywiec są też pokazywani mężczyźni obstawiający wyniki wyścigów konnych (towarzyszy temu slogan „W Ż postaw na swoim”), pilot szybowca Sebastian Kawa, piętnastokrotny mistrz świata w konkurencjach szybowcowych („Ż odwrotnie niż wszyscy”), para na diabelskim młynie („Dziel się kimś Ż”) oraz mężczyzna szalejący w łaziku na księżycu („Ż w pełni”). Na końcu pokazywane są szklanki z różnymi wariantami piwa Żywiec oraz hasło główne: „Chce się Ż”.

- W nowej kampanii w charakterystyczny dla siebie, lekki i inteligentny sposób Żywiec pokazuje swoje rozumienie apetytu na życie. Poczucie humoru, dystans do siebie i konsekwencja w naszej komunikacji sprawiają, że marka nieustająco buduje przewagę nad konkurentami - komentuje Ewa Kierlik, p.o marketing manager marki Żywiec.

 

Slogan „Chce się Ż” i związana z nim konwencja kreatywna są wykorzystywane w komunikacji piwa Żywiec od kilku lat. Zeszłoroczna kampania na sezon wiosenno-letni też zaczęła się w marcu.

Dodatkowo realizowane są akcje promujące poszczególne warianty piwa Żywiec. W ub.r. w reklamach Żywca 0,0% wystąpili kierowca wyścigowy Małgorzata Rdest oraz gracz e-sportowy Pasha.

Za obsługę marketingową piwa Żywiec odpowiadają agencje 2012 Agency (kreacja reklam) i VMLY&R Poland (działania w internecie), dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Hope (PR). Spot wyreżyserowali Marco Bellone i Giovanni Consonni, produkcją zajął się dom produkcyjny Opus Film, postprodukcją obrazu - Televisor, a postprodukcją dźwięku - Ztudio&Burza.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Chce się Ż” - niepełnosprawna tenisistka Natalia Partyka w reklamie piwa Żywiec (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Żywiec to nie piwo, a napój piwopodobny o smaku identycznym ze smakiem piwa.
3 1
odpowiedź
User
seba
Żywiec to nie piwo, a napój piwopodobny o smaku identycznym ze smakiem piwa.


za to żywiec biały wwymiaata
2 1
odpowiedź
User
David Droga
Nudą wieje już z tego formatu. Od paru lat ta marka tłucze to samo. Już się nie chce ż.
5 0
odpowiedź
User
hmmm
Żywiec to nie piwo, a napój piwopodobny o smaku identycznym ze smakiem piwa.


przy każdej reklamie piwa to samo, ehhh
0 1
odpowiedź
User
Obiektywny
Dziewczyna bez ręki i hasło "Weź życie w swoje ręce"

hmm....
4 0
odpowiedź