"Żywiec" wybrał dom mediowy

Grupa Żywiec S.A. wybrała dom mediowy Zenithmedia

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

2 grudnia 2004 Grupa Żywiec S.A. ogłosiła informację o zakończeniu przetargu na dom mediowy. Wśród zaproszonych znalazły się Carat, MediaCom, Mindshare, Universal McCann i Zenithmedia. Przetarg dotyczył wszystkich mediów z wykluczeniem outdooru. Po dwu miesięcznym przetargu wybrany został Zenithmedia.

Do końca tego roku obsługą Grupy Żywiec S.A. zajmuje się Macroscope OMD (byłe Brand & Media OMD), który obsługiwał Grupę od 2002 roku.

Zenithmedia.rozpocznie obsługę Grupy Żywiec od stycznia 2004. Natomiast za zakup outdooru od 2004r odpowiedzialny jest Media Concept.

Grupa Żywiec S.A., to największy w Polsce producent piwa. Główne marki Grupy to  Żywiec, Heineken. Warka Jasne Pełne, Strong, Tatra i Królewskie. Inne gatunki piwa warzone przez browary Grupy, to sprzedawane głównie na południu Polski piwo Brackie, Leżajsk oraz na północy kraju marki Specjal i Kujawiak. W skład portfolio Grupy Żywiec wchodzą też specjalności piwne - Specialities. Są to piwa  zagraniczne: Desperados, Paulaner, Fischer, Murphy's Irish Stout i Murphy's Irish Red a także piwa polskie: Hevelius, Kaper i Żywiec Porter. Specialities charakteryzują się odmiennymi sposobami fermentacji, smakami i kolorami.

Zenithmedia (ZenithOptimedia) został założony w 1992r jako jeden z pierwszych domów mediowych w Polsce.  Obecnie jest częścią Publicis Media Group. Wśród jego klientów znajdują się m.in.: Toyota, Lexus, PZU, Cadbury E.Wedel, Puma, Alcatel, PZ Cussons, Bank Millennium, Hoop, Gellwe, Electrolux, British American Tobacco, Raisio Foods, Jelfa.  Agencja ma doświadczenie w pracy dla branży piwnej zarówno na rynku polskim, jak i rynkach zagranicznych. Zenithmedia zostało wyróżnione w tegorocznym raporcie domów mediowych 2003/2004 na łamach Media Marketing Polska, a ostatnio otrzymał również kilka nominacji EFFIE 2004 wśród domów mediowych, zajmując 3 lokate w ogólnym rankingu EFFiE.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem