Żywiec Zdrój z Sucharem Codziennym promuje napój Sparkles

Żywiec Zdrój wystartował z kampanią promującą Sparkles - pierwszy w ofercie marki produkt w puszce, będący połączeniem wyłącznie wody gazowanej, soku z cytryny oraz owocowych aromatów. W rolę ambasadora marki wcielił się popularny twórca internetowy - Suchar Codzienny.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Żywiec Zdrój z Sucharem Codziennym promuje napój Sparkles

Żywiec Zdrój wystartował z kampanią promującą Sparkles – pierwszy w ofercie marki produkt w puszce, będący połączeniem wyłącznie wody gazowanej, soku z cytryny oraz owocowych aromatów. W rolę ambasadora marki wcielił się popularny twórca internetowy – Suchar Codzienny.

Sparkles to połączenie wody gazowanej, soku cytrynowego oraz naturalnego aromatu owoców i mięty. Produkt dostępny jest w trzech wariantach smakowych: Green Lime o smaku limonki, Virgin Mint o smaku mięty, Garden Berries o smaku agrestu i czarnej porzeczki oraz tegoroczna nowość: Sparkles Passion Mango z nutą mango i marakui.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zrownowazona-przez-nature-zywiec-zdroj-outdoor ##

Żywiec Zdrój postawił na niestandardową kampanię produktu, do której zaprosił internetowego twórcę Suchar Codzienny.

W ramach współpracy publikuje on posty przedstawiające sam produkt oraz jego nietypowe, „kryzysowe” zaangażowanie w kampanię. Dodatkowym elementem prowadzonych działań jest także konkurs dla konsumentów. W połowie lipca na ulicach Warszawy pojawił się również zadrukowany jedynie w połowie billboard.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zywiec-zdroj-woda-niegazowana-zrownowazona-przez-nature-nowy-logotyp-i-opakowanie ##

grafika
grafika

Za kampanię Żywiec Zdrój z Sucharem Codziennym odpowiada Tailor Made PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii