Asics zachęca do biegania w kampanii „Run to feel”

Producent sprzętu sportowego Asics ruszył z kampanią pod hasłem „Run to feel”. W ramach akcji przeprowadzono badania dowodzące, że izolacja oraz społeczna kwarantanna jednoznacznie przełożyły się na wzrost popularności biegania.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Asics zachęca do biegania w kampanii „Run to feel”

Założeniem kampanii „Run to feel” jest między innymi edukacja biegaczy w zakresie doboru odpowiedniego obuwia zgodnie z hasłem „Znajdź swoje idealne buty”. Akcja obejmuje media społecznościowe marki Asics oraz aktywności na kanałach członków teamu Asics Frontrunner. Dodatkowo zaplanowano współpracę z aplikacją Runkeeper, w ramach której entuzjaści sportu są zachęcani do dzielenia się swoimi zdjęciami na kanałach SM z biegu, treningu.

Z badania Asics wynika, że ponad jedna trzecia regularnie ćwiczących biega teraz częściej niż przed wybuchem pandemii, a 81 proc. respondentów twierdzi, że bieganie pozwala im oczyścić umysł

73 proc. osób, które zaczęły uprawiać bieganie w trakcie pandemii, zamierza kontynuować swoją przygodę z tym sportem również po jej zakończeniu.

67 proc. badanych stwierdziło, że regularny trening pomaga im radzić sobie w stresujących sytuacjach, do jakich bez wątpienia zalicza się pandemia. 78 proc. biegaczy uznało, że dzięki aktywności czują się zdrowsi i mają większą kontrolę nad własnym życiem.

Za kreację kampanii i produkcję spotu odpowiada centrala Asics. Działania zostały scentralizowane i obejmują wszystkie rynki, na których marka jest obecna. Badanie opinii przeprowadzone przez markę ASICS objęło swoim zasięgiem 14 tysięcy osób z 12 różnych krajów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online