Webinarium to rodzaj internetowego szkolenia, realizowanego przy pomocy technologii webcast. Daje ona możliwość obustronnej komunikacji między prowadzącym spotkanie a uczestnikami. Interaktywne konferencje on-line cieszą się na świecie coraz większą popularnością. Multiagencja Asist podążając za trendem postanowiła wdrożyć tę innowacyjną formę seminariów, aby szkolić agentów sieci. Pierwsze szkolenie miało miejsce we wtorek 2 września w dwóch grupach, pierwsza rozpoczęła spotkanie o godzinie 12.30, zaś druga o 15.00.
Tematem szkolenia był produkt smart11, dzięki któremu agent ma możliwość rozłożenia składki klienta na 11 wygodnych rat. Prezenterem był Jakub Maciejewski, pełnomocnik ds. sprzedaży smart11. Szczegółowo przedstawił on produkt oraz pokazał w jaki sposób zawiera się umowy w smart11. Uczestnicy spotkania mieli możliwość zadawania pytań prowadzącemu za pośrednictwem czatu.

Webinarium spotkało się z bardzo pozytywnym przyjęciem przez uczestników. Agenci szczególnie chwalili możliwość uczestnictwa w seminarium bez wychodzenia z domu oraz możliwość zadawania pytań w czasie rzeczywistym.
Multiagencja Asist planuje kolejne spotkania on-line dla agentów sieci. Webinaria mają stać się stałym elementem procesu szkolenia i doskonalenia umiejętności agentów ubezpieczeniowych współpracujących z Asist.












