At Media promuje reklamę w stacjach tematycznych

„Pozwól reklamie żyć w jej naturalnym środowisku” - pod takim hasłem ruszyła kampania reklamowa domu sprzedaży kanałów tematycznych At Media. Jej celem jest zwrócenie uwagi reklamodawców na wysokie udziały kanałów z portfolio brokera.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kampania jest adresowana do reklamodawców i ma ich poinformować o korzyściach płynących z realizacji kampanii reklamowych w stacjach tematycznych. Wynikają one przede wszystkim z rosnącego udziału w czasie oglądania tych kanałów oraz wyższej siły nabywczej ich widzów.

Bohaterami kampanii są rzadkie zwierzęta: białucha, leniwiec trójpalczasty, mątwa, rosomak i puchacz. Kreacje z nimi pojawią się w prasie (miesięczniki branżowe: „Brief”, „Media&Marketing” oraz „Telekabel”, strony gospodarcze „Gazety Wyborczej”) oraz w internecie (serwis Gazeta.biz oraz portale dostępne w pakiecie Marketing brokera Bizon Media).

Kreację akcji przygotowała krakowska agencja VIA, zaś media zaplanował broker we własnym zakresie. Kampania potrwa do czerwca br.

Dom sprzedaży At Media oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w 50 kanałach telewizyjnych. Broker sprzedaje też reklamy w kilku witrynach internetowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele