ATM SA z nowym logo jednoczy swoje usługi pod marką Atman

Operator centrum danych ATM SA zmienia swoją identyfikację wizualną, odświeżając m.in. logo. Wszystkie usługi firmy odtąd oferowane będą pod jedną marką handlową: Atman.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
ATM SA z nowym logo jednoczy swoje usługi pod marką Atman

Odświeżenie i unifikacja identyfikacji wizualnej ma pomóc firmie w dotarciu do nowych klientów i uporządkować komunikację marek. Dotychczas np. serwery dedykowane firma sprzedawała pod marką Atman EcoSerwer, a usługę kolokacji pod markami Thinx Poland i Atman.

Od teraz usługi będą oferowane pod marką handlową Atman. Nazwa ATM będzie w dalszym ciągu wykorzystywana, ale wyłącznie w relacjach z inwestorami oraz w dokumentacji formalno-prawnej.

- Na przestrzeni ostatnich lat włożyliśmy wiele pracy w to, by znaleźć się w gronie największych operatorów data center w Europie Środkowo-Wschodniej. Zbudowaliśmy wydajną, bezpieczną infrastrukturę, stworzyliśmy bardzo dobre produkty. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że na konkurencyjnym rynku nawet najlepsze produkty mogą okazać się niewystarczające, jeśli w jasny, klarowny sposób nie zakomunikujemy rynkowi, kim jesteśmy i co nas wyróżnia. Jesteśmy przekonani, że dzięki unifikacji marek i innym działaniom wspierającym poprawę rozpoznawalności naszej marki handlowej, uda nam się to osiągnąć - podkreśla Dariusz Terlecki, prezes ATM SA.

grafika

Odświeżone logo Atmana, zaprojektowane przez studio graficzne Tofu, ma przede wszystkim akcentować dynamiczny rozwój firmy i nowoczesność oferowanych technologii. Wykorzystana w nim żywa kolorystyka ma podkreślać energię i kreatywność, a wykorzystanie barwy dotychczasowego znaku w jednym z elementów nowego logo nawiązuje do bezpieczeństwa i ciągłości działania, z którymi marka jest kojarzona. Logo uzupełnia hasło „non-stop-data”, którego autorem jest agencja Midea.

- To lapidarne ujęcie naszej misji: „Jesteśmy po to, aby zapewnić nieprzerwany dostęp do danych”. Znajduje ona swoje odzwierciedlenie także w odświeżonym logo. Prostokąty znajdujące się na przedłużeniu litery „a” mają podkreślać gwarantowaną ciągłość działania i stały dostęp do danych. Swoim kształtem i barwami nawiązują do wskaźników serwerów w centrum danych - wyjaśnia Jacek Bykowski, dyrektor działu marketingu i rozwoju biznesu w ATM SA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK